Henry The Lee- Kraliçe Arıyı Sadece Kendine İsteyen Salağın Öyküsü
Tr/St- bulbform
Labrinth- Formula
-2, Pelerinli Prens ve Tilki
Botlarımın tabanlarını birbirine vurup sıkıntıdan patlama derecesine gelmiş ruh halimi oyalamaya çalışıyordum. Burada, kaldırım taşının üzerinde oturmuş bekliyorken yapabileceğim pek bir aktivite de yoktu zaten.
Yolun ortasından geçen arabayla eş zamanlı çalan telefonumu Seren'in aradığını bilerek kulağıma götürdüm.
"Ne yapmış bakalım biricik kuzenim?"
Gözlerimi devirip, "Biricik kuzenin seni öldürmek istiyor." diye cevapladım.
"Ne oldu? Sorun ne?"
"Attığın adrese geldim ama kimse yok burada Seren."
"Bir saniye," demesinin ardından uzaklaşan sesinden telefonu kulağından uzaklaştırdığını anladım. "Yanlış adresi göndermemişim. Sen doğru konumda olduğundan emin misin?" Sesi şimdi daha netti.
"Eminim. Attığın konumu taksiciye vermiştim."
"Anlıyorum. Yakınlarında beyaz bir bina olmalı?"
Tam olarak yirmi dakika önce sırtımı dönmüştüm.
"Önünde oturuyorum."
"E sen doğru yerdesin." dedi olağanüstü bir tepkiyle.
Botumun tabanını bir kez daha yere vururken "Evet Seren doğru yerdeyim. Beni buradan almak için birileri gelmeyecek mi?" dedim.
"Korhan gelecekti. Aksaklık olmuş olmalı."
Rüzgar saçlarımı birbirine karıştırırken üstümde sadece boğazlı bir badi ve sweat olmasına lanet ettim. İçime işliyordu soğuk resmen.
"O tipin beni burada bekliyor olduğunu düşünmem saçmalıktı."
"Yapma, Korhan'ın geçerli bir sebebi mutlaka vardır. Orada olacaktır birazdan."
Birazdan burada olsa çok iyi olurdu aksi takdirde kıçımın yapıştığı bu kaldırım taşından kalkıp gitmem an meselesiydi.
Yanaklarımı şişirip güçlü bir şekilde oflayarak başımı geri attım. Burnumun ucuna kadar donmuştum.
"Şu in cinin top oynadığı yere benim yerime sen gelemez miydin?"
Gözlerini devirdiğini hissedebiliyordum.
"Biraz gençliğinin tadını çıkar istedim."
"Tat alabilecek bir duyum kalırsa." diye homurdandım.
"Kapatıyorum şimdi. Sorun çıkarsa ara."
Sorunlar bitmiyordu ki.
Arama sonlandığında telefonu kucağıma geri attım. Buraya gelirken özenmemeyi seçmiş olsam da Seren'in pantolon giymemem için kurduğu ağır baskının sonucu siyah bir çorap üzerine siyah deri eteğimi giymiştim, haliyle buz tutan diğer bir uzvum da bacaklarımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bira ve Bal
ChickLitbana ihtiyacı var, kraliyet tilkisi gibi, o benim için üzgünmüş gibi.