Prológus

2.7K 51 0
                                    


🫦Emma🫦

(Még 9.-ben)

Mindig izgultam. Utáltam a középpontban lenni, méginkább ha mindenki engem néz. Most is ez a helyzet. Utálom a gólya avatót, főleg ha egy olyan pszichopata vezeti, mint Kocsis Norina.
Ő azt szereti ha a másik megszívja és azon mindenki nevet, főleg ha ő tervelte ki. Miután el mondtuk az esküt, elkezdték a be avatást ( nekem inkább alázás, de kinek mi). 

-A következő kis gólya nem más mint Emma. -jelentette be Norina, mire ki léptem a sorból.

A bátyám ismeretsége révén reméltem, hogy nem szívatnak meg annyira, de nyilván csak a nővéremre lesznek tekintettel. A tanárok és a többi diák tapsolt, még én az ítéletre vártam. Apropó, had meséljem el a családom történetét, mert úgy kerek ha tudsz egy két dologról. Szóval, a Nővérem Fekete Klaudia, a bátyám pedig Fekete Dávid. Hozzájuk költöztünk, vagyis az úgy volt, hogy anyukám szülés közben meghallt, apu pedig egy építkezési vállalatot vezetet és ott ismerte meg Dávid és Klaudia anyukáját aki szintén Klaudia. Dia férje meg hallt egy autóbalesetben és ide költöztek a mi kis városunkba. Mivel nem ismertek nagyon senkit, hallomásból tudott apu cégéről. Vett egy telket, apu fel építette a házat és egyszer azzal fogadtak, hogy össze házasodnak. Nem mondom, komolyan meg lepődtem, de persze örűltem, hogy nem vagyok egyke és lesznek testvéreim. Klau bagyon őrült nekem, hogy lett egy huga és Dávid is el fogadott. De volt egy bökkenő, ahogy teltek múltak az évek és nyilván változtunk hát nekem megtetszett Dávid. Igen, a mostoha báttyám. Nem tehetek róla, fekete haj, kék szem, erős karok és az a rossz fiús tekintet.  Nem nagyon beszéltünk, nyilván egy "Helló" "Milyen napod volt?" azért meg volt, de Dávid mindíg is más volt, mint mondjuk Klau. 

-Oh, Emmát valaki csókolja meg, naaaa ki lesz az a bátor herceg aki ezt a...bályos lánykát megcsókolja?! -olvasta fel Norina és édesen mosolygott.

Hogy mi? Engem csókoljon meg valaki! Felkaptam a fejem és gyorsan elpirultam. Éreztem hogy lángol az arcom. Sose fognak meg csókolni, tudom csak magamra kell nézni. Sovány test ( 170 cm-hez képest, csak 50 kg vagyok. ) sápadt bőr, kék szem és barna haj, ami sose lehet tudni hogy egyenes szállú akar lenni, vagy inkább göndör. Igyekszem mindíg bő ruhákat venni, hogy valamellyest takarjam magam, de most ugye esélytelen volt. Valahol van mellem is csak hát nem jön rám egy deka gramm se. Persze ha van egy kis felesleges súllya valakinek, csak passzolja nekem. 
Szóval tudtam hogy senki se akar. Már fel voltam készűlve arra hogy meg kell ennem a tonhalas, májkrémes kenyeret, mikor valaki megfogta a karom és magához húzott. Elösször megszeppentem, nem tudtam, hogy ez most meg történik, de utánna hagytam, had follyanak az események és vissza csókoltam. Mármint remélem azt csinálta és nem tátogtam mint egy hal. Mikor magamra hagyott, vissza mentem a helyemre és csak arra vártam, hogy mindenzt le írjam, mert emlékezni akarok rá az idők végezetéig.

︻╦╤─Dávid︻╦╤─

A Maffia vezetői feladat nem könyű a mai világban. Még régen minden simán ment, ma olyan eszközök vannak, amikkel még azt is meg tudják mondani mikor vettél levegőt. Mikor apa meghalt, vagyis megölték eldöntöttem, hogy át veszem a helyét és véghez viszem az akaratát. Amint le raktam a sulit, amivel álcázni tudom magam (hiszen a szakmám könyvelő), elkezdtem a bizniszt. Mi vagyis a Fekete bárány szervezet, fegyvereket és robbanó szereket küld a világ minden tájjára. miénk a rendőrsék, a katonák és mindenki aki ezt használja. Amint betöltöttem a 20-at, a keresztapám át adta apám cégét. Ez mellett van egy bisztró két ár és egy kaszinó is a tulajdonomban. Nem mondom nem volt egyszerű a menet, de mamár sikereks vagyok minden téren. Annó nem tudtam, hogy anya újra házasodik, de a tudat, hogy Attila kezében van, valamilyen szinten megnyugtatott. Attila egy rendes fickó, de nem tudtam hogy egy nagy csomaggal jön. Mikor megláttam Emmát tudtam, hogy bajban vagyok. így mikor a sorok között ülve nézem, ahogy Norina megszívatja döntenem kellett. Elösszőr is ő a hugom, még akkor is ha csak a mostoha tesóm, de ha bele gondolok, hogy valaki hozzá ér, már robbantam. Imádtam minden porcikáját, nem érdekel hogy nem lehet mit fogni rajta, az ajándéknál se a csomagolást nézed. Ő  egy olyan nő, akiért érdemes élni és ha másképp alakúltak volna a dolgok... Emma áll megszeppenve és mivel tudom, hogy mi volt a "büntetés" fel álltam és hátra mentem a szimpadhoz. Felkaptam egy maszkot és nem gondolkoztam csak meg tettem. Megcsókoltam a saját húgomat. Soha nem tudhatja meg senki, hogy én voltam!
Norina csalódottan nézte, hogy nem jött össze a beégetése én pedig...élveztem, annyira jó íze volt, hogyha egyedűl lettünk volna biztos abba nem hagyom. Mindenki tapsolt és kíváncsiak voltak a titkos idegenre. Vissza szaldtam a szimpad mögé, majd úgy tettem mint a ki csak a wc-n volt.  Le ültem a helyemre, majd úgy csináltam mint, aki döbbenten lesi az eseményeket (tiszta pókember feeling) 
Tudtam, hogy én voltam neki az első ember, aki megcsókolta, de nem tudtam, hogy ennek még lesz folytatása...

Mostoha Szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now