🫦Emma🫦Nagyon jól éreztem magam Klau és Bálint esküvőjén. Hajnalra már el is fáradtam és haza felé indultam. Mivel nyár van, ezért le vettem a magas sarkum és úgy lépkedtem mezitláb a járdán. Nem volt messze a házunk ( igen még mindig anyáéknál lakom), így nem nagytávot kellett gyalogolnom. Egyszer csak a nevem hallatára lettem figyelmes, mire meg forúltam. Dávid kocogott utánam.
-Hát te? -lepődök meg
-Ugye nem gondoltad, hogy hagyom, hogy az éjszaka kellős közepén egyedűl sétálgass. -szid le
-Jaj bátyus, csak egy saroknyira van a lakás. - csóválom meg a fejem.Mit aggodalmaskodik ez?!
-Különben is, jól esik ez a friss levegő. Ilyenkor jobban tudok gondolkodni. -sétálok tovább.
-Legalább a cipőt vedd fel, még valami bele áll a lábadba hercegnőm. -morogja magában.
-Nem! Ezt az utat így járom végig, ha tetszik ha nem. Menny vissza bulizni, anya gorillái így is jönnek utánam. -mondom neki és rá mutatok az egyikre az út másik oldalán.Úgy tudom, az apja nagy üzlet ember volt. Sok pénz és embert hagyott maga után. Anyu pedig meghagyta ezeket, meg jobban is érzi magát tőle, hogy van aki vigyáz ránk. Csak néha olyan jó lenne, ha egyedűl lennék.
-Jó, akkor megyek veled. -majd int a gorillának, hogy el mehet.
Csendben megyünk, csak a tücskök hangját lehet hallani. Néha bele áll egy-egy kavics a lábamba, de nem érdekel. A hűvös aszfalt kárpótól. Látom a szemem sarkából, hogy Dávid néz. Egydarabig megyünk de aztán....
-Mit lesel? -csattanok fel.
-Téged, nem egyértelmű? -kérdezi vigyorogva és be harapja az alsó ajkát.Mikor haza értünk én a kulcsot keresem a zárba és most tudatosúlt bennem, hogy nem soká nyaralni megyek. Nem is tudom mikor voltam utoljára nyaralni. Szeretem a munkám ( ne érts félre, nem vagyok munkamániás) szerintem a kávé illata, elűzi néha napján a problémákat.
-Úristen! Talán be is pasizok a nyaralás alatt. -jelentem ki izgatottan és a kulcsot a zárba teszem.
-Micsoda?! -kis idő múltán Dávid reagál a kijelentésemre.
-Jó éjt Bátyus! -rá csukom az ajtót és felszaladok a szobámbaFáradtan esek az ágyamba úgy ruhástúl mindenestűl.
︻╦╤─Dávid︻╦╤─
Valamikor 11 óra körűl keltem a telefonom csörgésére. Tegnap este csúnyán be rugtam és nem emlékszem semmire, kivéve arra hogy azt mondta Emma, hogy majd bepasizik. Még mit nem! Rá nézek a telefonomra és csak egy kis időbe telik, még ki tudom olvasni hogy Emma hív, de a másik telefonomon.
-Igen! -köszönés nélkül szólalok bele a telefonba.
-Jó napot, elnézést a zavarásért. -kezdett szabadkozni.Gyerünk Emma, mond ki!
-Mit akar? -kérdezem kissé gorombán, de most a főnököt kell eljátszanom.
-Egy családi ügy jött közbe és két hétre el kell utaznom, még ma. - makogja.
-És? Mi köze van ahhoz hogy nem tud be jönni dolgozni?Istenem, azt kellett volna mondanod hogy beteg vagy!
Tudom, hogy szemét dolog tőlem, hogy így bánok vele, de reggel van és még másnapos vagyok...ennyi a mentségem.
-Igaza van, majd szólok a családomnak, hogy nem tudok menni velük. -hagyta annyiba a dolgot.
Egydarabig csend volt a vonal végén és mikor azt hittem le rakta újra megszólalt.
-Akkor elnézést a zavarásért...
-No mennyen, de 2 hét. Utána nem érdekel ha szűl akkor is be jön dolgozni. -morogtam rá, majd ki nyomtam a telefont.A telefont a falhoz vágom, majd megdörzsölöm a kezemmel az arcom. Mocskosúl érzem magam, hogy így bántam vele. Kopogtatnak az ajtón, majd egy "Jöhet!" szavam után, Mária a házvezető nőm jött be az ajtón.
-Jó napot uram! -nyújtja a kávémat, majd elhúzza a függönyt.
-Magának is, milyen jó hogy itt van. -kortyolok a meleg kávémba.Mária mikor ki vitte a tálcán az üres kávés poharamat elhagyja a szobámat. Be megyek a fürdőszobába és le zuhanyzom, majd egy fekete inget veszek fel egy farmerral és a dolgozószobába veszem az irányt. Erik és Robi pár perc múlva jönnek utánam Bálinttal.
-Mi a helyzet? -ülök le a fotelomba és felhajtom a laptopom fedelét.
-Este megérkezik a szállítmány, a többit áttettük 2 hétre. -Jelenti Robi.
-Más valami? -néztem hol egyikre-hol másikra.
-Nincs uram. -mondták egyszerre majd elmentek.Iszok egy pohár vizet, majd Bálintra nézek aki a saját laptopjával van elfoglalva.
-Mihez fogsz kezdeni ebben a 2 hétben? Se munka se csajok. -csóválta a fejét de vigyorgott.
-Majd én azt tudom. Úgy is van mit csinálnom, de elöbb rá veszem Emmát hogy belém szeressen. -határoztam el.
-Miért nem mondod el az igazat? -dőlt hátra a székében.
-Most ki élvezem a pillanatot. -ültem le a fotelembe.
-Ez az egész szitu olyan mint egy kibaszott tűzhányó. Most még csak pöfög, de ha egyszer kitőr....
-Akkor mindent meg teszek, hogy ne törjön ki, csak ne mondjatok neki semmit! -csaptam az asztalra mert már idegesített ez az egész beszélgetés.
-Ahogy óhajtod, Főnők. -hajolt vissza a laptopjáhozBálintott még a fősulin ismertem meg. Már akkor sokat jártam bulizni, felmérni a terepet hátha akad egy olyan nő aki elfelejteti velem Emmát. Bálint pont a hugomat Klaut környékezte meg, és láttam, hogy ez nem egy éjszakás kaland lesz. Oda mentem hozzá és be húztam neki egyett, majd segítettem neki fel kelni és megfenyegettem. Kicsit se parázott be sőt...hajthatatlan volt, mert be akarta bizonyítani, hogy érdemes a hugomra.
Köszönöm, hogy elolvastad a 3. részt!
Zsu
BINABASA MO ANG
Mostoha Szerelem [Befejezett]
RomanceEmma egy vissza húzódó lány, aki bele szertett a mostoha bátyjába Dávidba. Valyon lehet szerelem egymás között vagy ez csak egy viszonzatlan marad.