25. rész

762 19 0
                                    


Dávid👑


A jel az volt Lucas számára, hogyha nem tudunk megeggyezésre jutni a Jegessel, akkor egy kézjelzés segítségével indíthatja meg  a támadást. Egy gondolat motoszkált bennem, éppségben kijuttatni Bálintott és Lucast. Bár Lucas profi volt, nem esne jól ha miattam történne valami. Bálint és én egy  repülőgép mögé bújtunk el és kerestük a kijutat.

-Olyan mintha sorra feltámadnának. -szólal meg Bállint mellettem miközben tárat cserél.
-Ne is mond, mintha azt már le löttem volna. -ugrok fel majd le löttem egyet.
-Szerintem felbérelte a kollumbiai hadsereget is, jobb ha ki jönnek. -szólalt meg Erik a fülembe.
-Nagy valószínű. -nézek körbe hátha találok valami kijutat.

Hírtelen meglátok egy autót amit még nem leptek el a kialakult lángok. Gyorsan kellett cselekedni és nagyon reméltem hogy Bálint emlékszik rá, hogyan kell kulcs nélkül kocsit elindítani.

-Rohanj a kocsihoz és menekülj. -adtam ki neki az utasítást.
-Még mit nem, vagy jössz velem vagy sehogy. -rázza a fejét.
-Nem érted, egyikünknek sikerűlhet ki jutni. -ugrok fel hogy újra lőjjek.
-Mit szól majd ehhez Emma? -szólt Bálint.
-Túl fogja magát tenni rajtam. -vágtam nem törődöm arcot.
-Nagy lószart, jössz te is. -nézett rám eltökélten.

Bálint pár dologban hasonlít a hugomra Klaura. Makacs mint az öszvér és hiába mondom neki hogy ne nézzen horror filmet megnézi, majd picsog mert fél a sötétben. Nem egyszer volt olyan hogy felhívott az éjszaka közepén mert egyikük se tudott aludni. Miért nem néznek ilyenkor felnött filmet, majd alkalmazhatnák is.
Megnéztem a tárat és csak két golyó volt benne. Bálintnál se volt több, így gyorsan kellett cselekedni.

-Jó. -adtam be a derekam, mert nincs sok időnk ezen vitatkozni. -Menny előre én meg addig védelek, majd te a kocsiból védesz engem.
-Rendben, de át ne bassz mert az isten a tanum hogy megöllek. -fenyegetett meg.

Bálint előre lódúlt én pedig addig a két pisztollyal védtem. mikor sikeresen oda ért a kocsihoz, át akartam dobni a pisztolyt hozzá, de valaki meg előzött. A Jeges kézzel kapta el a pisztolyt és egyenesen felém tartotta.
A másik kezében egy telefon volt és valakinek a hívását fogadta el.

-Ki választott ki téged?! -faggatott valakit nyersen Klau.

Emma👑

Idegesen járkáltam fel-alá a szobában. Vagy pakolásztam esetleg takarítottam, de valamivel le kellett foglalnom magam, hogy ne arra gondoljak mi van Dáviddal és Bálinttal. Kinyílt az ajtó és Klau hozott két poharat a kezében. 

-Gondoltam hozok egy kis kávét. -nyújtotta felém.
-Valahogy nem tudnám le nyelni. -vettem el tőle, majd le tettem az asztalra.
-Én is így vagyok vele, de...-halkult el a hangja.

Az ő esete semmivel se jobb az enyémnél sőt rosszabb. A férje és a testvére van ott és fel nem tudom fogni, hogy tud higgat maradni. Oda mentem hozzá, majd megöleltem. Néha egy ölelés is sokkal többet ér ezer szónál. 
A teste nem rázkódik a sírástól, csak egy halk sóhaj hagyja el a száját, majd elhúzódik tőlem és rám mosolyog. 

-Rugjunk be ettől az...-néz bele a poharába
-Hát nem egy szép szín. -hajolok én is oda a sajátomhoz.
-Mi lehet vajon benne? -kérdezi tanakodva.
-Biztos 100% arabika kávéból. -kavargatom meg a műanyag kanállal nevetve.
-És a szaga! -szagol bele, majd le ül az ágyra.
-Mennyei, kicsit olyan...mi az a kávé amit a múltkor néztünk a Discovery-n?
-Cibetmacsak kávé. -vágja rá azonnal.
-Hát az biztos, hogy szar szaga van. -kortyolok bele.
-És a cukrot is ki hagyták belőle. -vág szörnyű arcot, mire én is.

Megízesítettük a kávénkat, majd mikor úgy gondoltuk elfogatható íze megittuk. Mikor ki ürült leraktuk az asztalra és észre vettem, hogy vissza hozták az ékszereimet, mait le vettek műtét elött. Ki vettem a gyűrűt a zacskóból és az ujjaim között forgattam.

-Amikor mesélte hogy el akar venni feleségűl, bevallom nem tetszett a dolog. -szólal meg majd mikor rá figyeltem folytatta. -Féltem hogy elveszítelek, ha össze vesznétek vagy valami. Mindíg is vágytam egy kistesóra. Tudod aki hasonló korú mint én vagy fiatalabb és nem az foglalkoztatja hogy mennyi fegyvert tudna eladni egy hónap.
-Most hogy mondod pont ezt akartam kérdezni. -viccelődtem.
-Remélem sok sörétest rendeltél.
-Jújci, ki nem hagynám. Valyon illeni fog a ruhámhoz?!. -visítottam fel.
-De komolyra fordítva a szót, haragudtam rá. De végülis valahol megértettem, én is ezt tettem volna ha Bálintról lenne szó. -rántott egyet a válán.
-Azt megigérhetem, hogy akármi is lesz rád nem fogok haragudni. -fogtam meg a kezét.

Klau rám néz, majd a tekintete megakatt valamin. Arra fordítottam a fejem és észre vettem hogy egy piros pont világít a plafon sarkán. Klau fel állt majd oda ment ahhoz a valamihez és mikor le tudta szedni le dobta a földre és rá taposott.

-Mi volt az? -kérdeztem tőle, de a kezét a szájához tette jelezve hogy maradjak csendben.

Bólintottam és figyeltem ahogy Klau mindenhová be néz és egyessével szedte elő a poloskákat és kamerákat. mikor végzett dühösen fújtatott egyett és elővette a telofonját.

-Kevesebb mint 2 másodperced van ide érni. -intézte a számomra idegen illetőhöz a szavait.

Az egyik biztonsági őr belépett az ajtón, majd körűlnézett.

-Ki választott ki téged?! -szólalt meg nyersen Klau.

A biztonsági őr ördögien elmosolyodott, majd a hátamögűl elővett egy fegyvert és rám célzott vele.

Köszönöm, hogy elolvastad!

Zsu.

Mostoha Szerelem [Befejezett]Where stories live. Discover now