12 rész

1.1K 29 0
                                    


🫦Emma🫦
(5. nap)


A reggeli kávémat kavargatom, a medence elötti bárnál. Még nincsennek sokan, inkább csak a szálloda dolgozói pakolásznak és rendezkednek, figyelem ahogy Antonio az emberekkel beszél, majd mindenki indul a dolgára. Távolról felém int, mire én vissza integetek és megnyugszom hogy minden rendben van közöttünk. 
Nem szeretek senkivel se rosszba lenni, és Antonio barátja lehetnék ha más nem is. Lassan kortyolgatom a forró italt, szórakozottan elgondolkodva a tegnap estén.


A vacsorát nyugisan meg ettük még desszertet is kértünk, ezek után felgyorsultak az események. Vagy csak nekem?

Az évek alatt csak egy csókig jutottam el a férfiaknál és bevallom ideges voltam. 
Belépve a liftben már le akart támadni, de a következő emeleten egy idős pár lépedt be és
türtőztetnie kellett magát. A mi emeletünknél kilépve a liftből felkapott a vállára amit én egy meglepedt sikkantással reagáltam, majd még ő a kulccsal babrált, addig én nevetve ficánkoltam rajta. 
Rá dobodt az ágyra, majd rajtam is volt. 
Élveztem amit  a szájával csinál, de el kellett mondanom neki, hogy én még nem...

-Dávid. -emeltem fel a fejét hogy rám nézzen.
-Mi az baby? -kérdezte össze szorított szemöldökkel.
-el kell mondanom valamit. -feleltem bátortalanúl.

Féltem, hogy ez gondot okoz neki és majd ki nevet, vagy felháborodik.

-Láttalak vele. -szólal meg, mire én zavartan néztem fel rá.
-Kivel? 

Félre nézett, majd vissza rám, arca komollyá vált.

-ezt ne most beszéljük meg jó. -hajolt volna le, de megállítottam.
-Kivel láttál? -kérdeztem újra és fentebb ültem.
-A medence fiúval. Láttam hogy megcsókol. -mászik le rólam, majd az ablak elé állt.

Én elöször fel se fogtam hogy mit mond, de aztán eszembe jutott mire értette.

-Nem is csókolt meg. -túrtam bele a hajamba, mert zavart hogy az arcomba lóg.
-Na ne hazudj. -fordúlt meg szemében láttam a fájdalmat.
-elestem, rajtam feküdt, de elfordítottam a fejem. -kelltem ki az ágyból és elindúltam a fürdő fele.

Már nem is akartam vele le feküdni, felkaptam a fésűmet és a keletinél erősebben szedtem ki a hajamból a csomókat még próbáltam a sírást le nyelni.  Nevetségesnek tartottam, hogy pont ő érzi magát most rosszúl.

-Akkor ti nem? -nézett bele a tükörbe egyenesen rám.
-szerinted?! -kötöm fel a hajam, majd megfordúlva rá nézek.
-Pedig én azt hittem, hogy... 
-Persze, mert én olyan is vagyok, ha az egyik pasival nem akkor majd jó lesz a másik is. -csattanok fel és elhaladok mellette.
-Jó hát gondolj bele az én helyzetembe. -kapta fel ő is a vizet.
-Ott voltam, láttam mit csináltál. -vetem elő a pizsamámat, majd be mentem vissza a fürdőbe és becsuktam az ajtót.
-Mit láttál?! -kiabálja kintről.
-Azt hogy megdugtad. -vetem le a ruhát óvatosan és le rakom a vécé támlájára.
-Kicsodát? -nevetett fel hitetlenkedve.
-Azt a szőkét. -forgatom a szemem.
-Mi van? Emma nyisd ki az ajtót és magyarázd el légyszives. -rángadta a kilincset.
-Nem! -kiabálom ki.
-Ha nem nyitod ki betöröm. -fenyegetett és rá vert az ajtóra.
-Akkor majd ki fizeted. -mosom meg az arcom.

A következő pillanatban berugta az ajtót ami hatalmas zajjal be vágódott. Én meglepedten hátra ugrottam és el is felejtettem hogy csak egy bugyi van rajtam. Dávid mérgesen rám nézett, a tűz csak úgy lobogott a tekintetében. Két lépéssel elém került, majd elkapta az arcom és megcsókolt. Fel akartam pofozni, de elkapta a kezeimet. Egyik kezével a csuklómat fogta a másikkal pedig fel kapott és az ágyra dobott újra. Fölém mászott és úgy folytatta tovább azt amit el kezdett, mintha az elöbbi kis vita meg se történt volna. 

Mostoha Szerelem [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang