9

289 38 56
                                    

"Vay canına... Burası kocaman!"

Eren sahibini karşılayan ufak bir köpek yavrusu gibi kuyruğunu sallaya sallaya yeni evin içinde koştururken Hange de eşyaları indirmeyi sonlandıran nakliye aracıyla görüşüyordu. Itiraf etmeliydi ki Levi evin bu kadar büyük olacağını düşünmemişti. Hange nin yaşadığı evden bin kat daha genişti. Daha fazla kişisel alana sahip olacaktı, artık duş yapmak için Hange nin evden gitmesini ya da gece yarısını beklemek zorunda değildi. Ancak ev Erwin Smith e ait olduğu için beğenisini sesli itiraf etmeyecekti. Sarışın adam da evin anahtarını teslim etmek için nakliyeyle birlikte gelmişti. Ikinci kat penceresinden bahçenin önünde konuşan ikiliyi izledi Levi. Cam açık olsa bile ne konuştuklarını duyabilecek kadar yakında değildi.

Bu adam rakibim mi?

Bu aile, ev, yeni hayat Levi ın sahip olduğu tek şeydi. Sarışın, uzun boylu, hala ne iş yaptığını bilmediği ve boşanmak üzere olan yakışıklı bir adamı ailesine kaptırmayacaktı. Ne olursa yapmaya hazırdı. Farkında olmadan gözlerini üzerine kıstı. Ne olursa.

"Baba!" Bacağına yapışan Eren üzerine dikkati dağıldı.

"Ne oldu?"

"Yarın okula gitmek istemiyorum. Annemi ikna etsen olmaz mı?" dedi Eren. Israrcı yeşil gözleri üzerine kilitlenmişti.

"Neden okula gitmek istemiyorsun?" dedi Levi. "Yoksa çocuklar sana zorbalık mı yapıyor?"

Eğer gidersem Mikasa ile konuşmak zorunda kalacağım da o yüzden, diye iç geçirdi Eren. O tuhaf kızla hala araları düzeldi mi bilmiyordu. Ayrıca kızların soyunma odasına girdiğini kimse unutmamıştı. Onunla dalga geçmeye devam edeceklerdi? "Hayır ama..."

"Öyleyse gideceksin." dedi Levi. "Annen seni bu okula yazdırmak için türlü fedakarlıklar yapıyor. Derslerinde başarılı olarak karşılığını vermelisin."

Eren de bunu biliyordu. Eğer babası annesinin Paradis i kurtarmaya çalıştığını bilseydi ne düşünürdü. "Biliyorum..."

"Yine şu kız yüzünden mi yoksa?"

"Evet." Eren homurdandı. "Hala benimle konuşmuyor. Aslında kimseyle konuşmuyor, çok suratsız biri."

"En azından sadece kendinle rakipsin." Levi tekrar gözlerini cama çevirirken söylendi.

Eren nin boyu cama yetişmediği için babasının nereye baktığını bilmiyordu ancak aklından geçenleri gayet iyi duyuyordu. Annesinin dedektif arkadaşı Erwin den hiç hoşlanmıyordu. Ailesini elinden almasından endişeleniyordu. Eren böyle bir ihtimalin olup olmadığını bilmiyordu ancak birine baba diyecekse o kişinin Levi olmasını tercih ederdi. Tehlikeli suratsız babasını seviyordu. Eren adamın elini tutunca Levi şaşkınca oğlana baktı.

"Seninle yaşamayı seviyorum baba. Annem de seviyor. Hep bizimle kal."

Levi bir şey söylemedi ama Eren rahatladığını biliyordu. Başını salladı. "Odanı seçelim mi?"

"Olur!"

Bu sırada bahçeden Levi yı izleyen Hange Erwin e geri döndü. "Bir süre Levi ın gözü önünde görüşmeyi bıraksak iyi olur. Aramızda bir şeyler olabileceğinden şüpheleniyor. Aynısını komşular da düşünürse görev tehlikeye girer."

"Bunun için çok geç, ev sahibin olduğumu unutuyorsun." dedi Erwin. "Bırak öyle düşünsün, evcililik oyununuzu daha inandırıcı kılar."

"Bunun göreve ne yardımı dokunacak?" dedi Hange huysuzca. "Levi başka insanlarla görüştüğümü düşünürse içerler ve boşanmak isteyebilir."

LEVIHAN {Spy × Family AU}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin