10

254 39 38
                                    

"NEEE??"

"Eren bağırma, komşular sana işkence yaptığımı sanacaklar." dedi Hange bezgince.

"Ama yapıyorsun!" diye bağırdı Eren. "O tuhaf kızla arkadaş falan olmak istemiyorum! Olmayacağım işte!"

"Evleri bizimkine çok yakınmış. Okul arkadaşlarınla kaynaşmanı istiyorum sadece." dedi Hange sabırla. Mikasa nın evine girebilecek tek kişi Eren. Arkadaş olmalarının en kısa yolu bu.

"Ama o benden nefret ediyor! Benimle okulda konuşmuyor bile." diye sızlandı Eren. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın Mikasa hiçbir şekilde yüz vermiyordu. Annesi Mikasa nın evine yakın oturduklarını öğrendiğinden beri her fırsatta yanına gitmesi için sıkıştırıyordu, saçma sapan planlara başvuruyordu ama işe yaradığı yoktu.

"Biraz üstüne fazla gitmiyor musun?" Bahçedeki ağacı sulayan Levi daha fazla bağrışmalara sessiz kalamadı. "Kiminle istiyorsa arkadaş olabilir. Sırf ilk gün kıçını kurtardı diye o kızın kuyruğunda dolanmak zorunda değil." Neden sadece susmuyorlar? Hange bu eve taşındığımızdan beri doğru düzgün işe gitmiyor... Evlilik çekilmezmiş.

"Eren nin yanında kullandığın dile dikkat et Levi." Hange kaşlarını çattı. Paradis i kurtarmaya çalışıyorum burada, herifin dediğine bak. Sen nereden bileceksin, uyuz.

Son zamanlarda anne ve babası daha sık kavga ediyorlardı ama birbirlerine olan tavırları daha doğaldı. Ayrıca zihinleri okumak daha eğlenceliydi.
"Bugün işe gitmeyecek misin anne?"

Benim işim zaten bu görev. Önceden Levi ya dikkat çekmemek için evden çıkıyordum ama Mikasa Ackerman komşumuz olduğuna göre asıl işim evde. "Bugün müşterim yok."

"Belki Erwin seni yemeğe falan çıkarır." dedi Levi. "Karısından daha boşanmadı mı?"

"Erwinle aramı yapmaya bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum."

Levi omuz silkti. "O kadar kötü bir fikir olmadığına karar verdim." Sadece biraz huzur istiyorum.

Eren telaşa kapıldı. Yoksa babası annesinden sıkılmış mıydı? Onu hemen evden uzaklaştırmanin bir yolunu bulmalıydı. "Mikasa nın evine giderim anne ama sen de gel."

Hange yarı sevinçli yarı şaskın ona döndü. "Daha siz arkadaş olmadan ailelerin tanışması doğru olmaz. Önce Mrs. Ackerman nın beni evine davet etmesi gerekiyor." Ackermanlar diger aileler gibi onlara yalakalık yapmaya geldiğimi düşünüp komple bağı koparabilme riski var.

Levi su hortumunu elinden düşürdü.
"Ackerman mı dedin?"

"Eh, evet." dedi Hange. "Onları tanıyor musun?"

Levi başını iki yana salladı. "Hayır." Hortumu yerden alıp musluğu kapattı. Bunca zamandır Eren nin arkadaş olmaya çalıştığı kız bir Ackerman mıydı? Niye onlardan kurtulamıyorum?... Kenny den ve benden başka Ackerman olduğunu bilmiyordum. Yoksa buraya taşındığımı biliyorlar mı? Hayır, öğrenmiş olsalardı Kenny çoktan evime adamlarını gönderirdi. Kenny i tanıyorlar mı? Ne yapacağım? Bu evden en başından beri hoşlanmamıştım zaten. Hemen taşınmalıyız... Ama Hange yi nasıl ikna edeceğım? Belki yangın çıkarırsam- hayır hayır saçmalama! Eren ve Hange ölebilirler. Belki Mr. ve Mrs. Ackerman buradaki varlığımı keşfetmeden önce onları öldürürsem-

"Baba."

Kalbi korkudan deli gibi atan Levi Eren nin yanına gelmesiyle sakinleşti. "Ne oldu?"

"Çamura batmışsın." dedi Eren. Levi hortumun pacalarını ıslattığını o zaman fark etti. Musluk tam kapanmamıştı. Hange de şaşkınca onu izliyordu.

LEVIHAN {Spy × Family AU}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin