12

291 37 16
                                    

"Ne yapı- pardon..."

Levi üst kattaki banyoda tuvalet kağıdı bittiğinden -Eren kağıtları ıslatıp top yaptığı için çabuk bitiyordu - alttaki banyoya girdi. Ancak Hange nin de orada olduğunu düşünemediğinden kadını bornozuyla yakaladı. Su sesi gelmediği için boş sanmıştı. Kaçmaya çalışmanın daha utanç verici görüneceğinden birkaç adım geri atıp bakışlarını başka yöne çevirdi. "Içeride olduğunu bilmiyordum."

"Sorun değil, sorun değil... Bir şey mi oldu?" Hange bornozunun kemerini sıkıp ona döndü. Sık duş almazdı, bu yüzden ıslak saçlı ve gözlüksüz Hange yabancı biriyle konuşuyormuş gibi hissetmesine sebep oldu.

"Üst katta tuvalet kağıdı bitmiş."

Hange bezgince iç çekti. "Eren yine mi top yapıp sağ sola fırlatıyor? Sanırım burada birkaç tane olmalıydı." eğilip lavabonun altındaki dolabın için biraz kurcaladı. Aradığını bulamamış olacak ki kaşlarını büzdü. "Malesef kalmamış. Acelesi yoksa akşam alışverişe çıkarken alırım."

Elbette acelesi var. Durup dururken neden evde deli gibi tuvalet kağıdı arayayım? "Sorun değil, buradakini alırım." Levi içeri girdi, tuvaletin başında takılı duran ruloyu yerinden çıkardı. Hange ye çarpmamak için etrafından dolanırken kadın da aynı anda ayağa kalkınca kaygan zemin yüzünden dengesini kaybedip su dolu küvetin içine düştü.

"Ah, sen iyi misin??" Hange yarı telaşlı yarı eğlenen bir tavırla yanına yaklaştı.

"Niye küveti boşaltmadın?" dedi Levi kızgın kızgın. Her yeri ıpıslak olmuştu. Ayrıca başkasının yıkandığı suya girmek de mide bulandırıcıydı.

"Sen gelmeden önce yaptığım şey tam da-" Hange birden sustu. Kahverengi gözlerini belli bir noktaya sabitlemişti. Levi nereye baktığını takip edince kanı çekildi. Gömleğı ıslandığı için üstüne yapışan mavi gömlek, vücudunu kaplayan dövmeleri kabak gibi ortaya çıkarmıştı. Levi aceleyle ayağa kalktı.

"Gömleğinin altında ne-" Hange koluna uzandı fakat Levi dokunmasına izin vermedi. Aniden kendini geriye çekince Hange de gürültüyle küvetin içine düştü. Küvetten dışarıya bolca su taştı. Levi gitgide artan korkuyla ne yapacağını bilemez hale geldi. Hangisi daha kötü emin değildi. Hange nin dövmelerini fark etmesi mi yoksa çıplak kadınla aynı küvette kucak kucağa oturmak mı? Refleks gereği düşerken elleri kadının beline kaymıştı.

Hange de ondan farksız görünmüyordu. Kahverengi gözleri iri iri olmuş bir halde şaşkınca Levi ya bakıyordu. Kadının bakışları gömleğine kaydı. Dövmeyi görebilmek için yakasını biraz daha genişletmeye çalıştı. Hange yi Eren gibi kandıramazdı, o bunların ne dövmesi olduğunu gayet iyi biliyor olmalıydı. Hange bir şeyler söylemek için ağzını açtığında Levi elini tuttu. Dövmeye bakmasını istemiyordu. Bu yüzden aklına gelen ilk şeyi yaptı. Belki konuşmasına izin verseydi Hange nin söyleyeceği şeyler bundan sonra yaşanacakları normal yapardı.

Levi dudaklarını kadınınkine değdirdi. Öpücük denmeyecek kadar kısa ve beceriksiz bir andı. Öpmesiyle geri çekmesi bir olmuştu. Niye bunu yaptığını bilmiyordu, sadece susmasını istemişti. Uzun zamandır bir kadınla birlikte olmamıştı ve Hange nin kucağında bornozlo oturması pek de yardımcı olmuyordu. Bütüm duyguları birbirine girmişti.

Yeniden kadını öpmek için uzandığında Hange kendini geriye çekti. Yüzü oldukça solgun ve şaşkındı. Hafiften alnı da kızarmıştı. Sendeleyerek aceleyle üzerinden kalktı. "B-ben ayağım kayınca... Üzerimi değiştirsem iyi olacak." Levi ya bakmaktan itinayla kaçınarak dışarı çıktı.

Akşam yemeğine kadar da odasından çıkmadı. Levi kendine deli gibi kızgındı. Ne diye kadını öylece öpmüştü ki? Daha da kötüsü dövmeleri görmüş olmasıydı. Kim bilir aklından ne geçiyordu. Buraya kadardı... Kirli geçmişini öğrendiğinde kesinlikle ondan boşanacaktı. Levi gibi tehlikeli birini kim oğlunun yanında tutmak isterdi ki?

LEVIHAN {Spy × Family AU}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin