Pytania do bohaterów

731 33 15
                                    

Potterowi Ludkowie!


Na moim blogu [nowa-w-hogwarcie.blogspot.com] organizuję akcję o nazwie ,,Pytania do bohaterów", gdzie czytelnicy mogą zadać dowolne pytanie któremukolwiek z moich bohaterów. Pomyślałam, że tutaj także może to zadziałać.

Odpowiedzi będą znajdować się w Wywiadach - Wywiad część I znajdziecie już w tym postem :D

Zachęcam do zadawania bohaterom pytań w komentarzach!


W swoim komentarzu zacznijcie od:

- do kogo kierujecie pytanie

- pytanie


Mam nadzieję, że się zaangażujecie w tę akcję.

Pozdrawiam!



Uwaga! Spojler! Czytasz na własną odpowiedzialność!

Po 20 rozdziale...


 Nora


Magical: Jak się czujesz w związku z nowo odkrytą rodziną?


Nora: Dzięki, że pytasz. Cóż... jest ciężko. I to bardzo. Ale staram się myśleć pozytywnie! Zobaczymy, co najbliższy czas przyniesie.


Mika Foggy: Co czułaś, gdy pocałowałaś na pożegnanie Jamesa?


Nora: O Merlinie... Mika...! Nie możesz iść męczyć kogoś innego...? Ekhem... Gabsone nene mówi, że mam być miła, więc... Co czułam? Hm... Do końca sama nie wiem. Było to miłe. I ekscytujące. I trochę... krępujące? Ale więcej już nie zdradzę!


Mika Foggy: Kiedy i jak wpadłaś na pomysł, że to Hugo wysłał za Ciebie tego niedźwiadka?


Nora: To było bardzo dziwne... Czułam to. Wiedziałam, że to musi być Hugo. Poczułam w moim umyśle muśnięcie jego obecności, gdy wyczarował wtedy tego patronusa... A niedźwiadek kojarzy mi się tylko z tym kochanym chłopcem.


Mika Foggy: Jak wyjaśniłaś to Freddy'emu?


Nora: Chodzi ci o to, jak znalazłam razem z Fredem tę książkę? Nie wytłumaczyłam XD Męczył mnie, wypytywał, w czasie przerwy świątecznej wysłał chyba z milion wyjców, ale ja nie pisnęłam ani słówka! Choć obiecałam, że jak wrócimy do Hogwartu to mu wszystko wyjaśnię... Ale teraz niech się męczy!


Mika Foggy: No i czy pochwaliłaś się nowym zwrotem wśród członków jego rodziny? :D


Nora: Jasne! Nie damy mu teraz spokoju! Chyba jestem złym człowiekiem... He he he


Mika Foggy: Jaki jest Twój typ faceta?


Gabrysia Szmyd: Jaki jest twój ideał chłopaka? 


Nora: A czemu jesteście tego takie ciekawe, dziewczyny? Muszę przyznać, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Musi mieć coś w głowie, ale dobrze by było, jakby też nieźle wyglądał... No, niech wam będzie. Powinien być przystojniakiem. I chyba podobają mi się ciemne włosy... I nie mam w tym momencie na myśli żadnego konkretnego chłopaka!

Nowa w HogwarcieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz