┏━━━━━°⌜ 赤い糸 ⌟°━━━━━┓
Gojo sana açılıyor, "itiraf"
┗━━━━━°⌜ 赤い糸 ⌟°━━━━━┛
Yoğun bir iş günü sonunda yorgunlukla kendimi eve attım. Hemen güzel sıcak bir duş almalıydım.
Öncelikle kendime kahve yapıp içtim. Giyeceğim kıyafetleri ayarlayıp hemen duşa girdim.
Sıcak suyu açıp vücudumun rahatlamasını bekledim. Şampuanımı avcuma döküp saçlarımı yıkadım. Çilekli duş jelimide sürüp vücudumu ovuşturdum.
Duştan çıktım ve şortumu giydim. Üstüme de geniş bir sweatshirt geçirdim.
Acıkmıştım. Mutfağa doğru gittim, canım yemek yapmak istemiyordu. Evde kremalı pasta vardı ve onu yiyecektim.
Tabak çıkarıp tam koyacakken kapı çaldı.
Üstüme başıma çeki düzen verdim ve kapıyı açtım. Karşımda Gojo Satoru duruyordu.
"H-hoş geldin." dedim mavi gözlerine ve beyaz kirpiklerine bakarak.
Bakışları dudaklarıma indi, sonra geri gözlerime baktı. Burukça gülümsedi ve
"Ziyaret etmeye gelmiştim. Hoşbuldum Y/N."
dedi ve arkasında tuttuğu beyaz gül buketini uzattı.
Duraksadım. Sadece durksadım.
Hayallerim gerçek mi oluyordu?
Bence kesinlikle rüyadayım.
Zar zor teşekkür edip Gojo'yu içeri aldım. Çiçekten gözümü alamıyordum ama...
Ama neden Gojo bunu bana vermişti?
Hemen cam bir vazo bulup gülleri içine koydum. Etrafına da buketin kağıdını sarıp bağladım. Alıp yemek masasının üstüne koydum.
Hemen mutfak tezgahına yönelerek ona da pasta koyacak iken
"Y/N.." dedi Gojo, arkamda birden belirerek.
"Efendim?" dedim arkamı dönerek.
Kafasını benim yüzüme doğru eğmişti.
Kalbim çok hızlı atmaya başladı. Derin nefesler alıyordum ve göğsüm kalkıp iniyordu.
Heyecanlanacak kadar seviyorsan aşıksındır.
"Su içeçeğim Y/N.. Su bardakları neredeydi?"
Evet, işte o anda su bardaklarının yerini unuttum.
"E-e..şey.. Burada." dedim göstererek.
"Ow.. teşekküeleer." dedi ve bardaklara uzandı.
Benim vermem daha kibar olurdu o yüzden bardağı elinden çekip aldım ve doldurup uzattım hızlıca.
Uzattığım bardağı elimden almadı. Dudaklarını bardağa deydirip içti biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼