₊˚ପ👁ଓ˚₊6 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

979 44 66
                                    


︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻⋆︻

Gojo'nun evine gidiyorsun.

︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼⋆︼

+ Gojo : Y/N, benim evime gel.

+ Gojo : Çok yoruldum bugünn :c

+ Gojo : Yanımda kalırsan kendime gelirimm.

+ Gojo : Lütfennn  >_<

Tamam : Y/N +

Ama hazırlanmam lazım : Y/N +

+ Gojo : Bu gece bende kalcaksın ona göre

Bilemiyorum.. : Y/N +

+ Gojo : ಠ෴ಠ

Bakma şöyle : Y/N +

Yorgunsan git uyu : Y/N +

+ Gojo : Sen uyut kolaysa

Anan uyutsun GOJOO : Y/N +

+ Gojo : Anam ol uyut beni, karım ol seveyim seni

GELİYORUM GOJO! : Y/N +

+ Gojo : karim benimmh

➽─────────────────────❥

Gerçeği söylemek gerekirse çok gergin ve yorgundum. Gidecek halim yoktu ama onu görmek istiyordum. Birbirimize iyi gelebilirdik.

Çantama pijamalarımı koydum ve evden çıkıp arabama bindim. Sakin bir şarkı açarak yola koyuldum.

Yaklaşık 15 dakikalık bir yolculuktan sonra Gojo'nun evine vardım. Zile uzun uzun bastım. İçeriden adım sesleri geldi ve Gojo kapıyı açtı.

"Uyyyyy minik farem gelmiş." dedi.

"Babaannem gibi sevmesene be."

Gojo akıcı ve hoş kahkahasını attı.

"Y/N bir an önce uyumak istyorum ama öncelikle bir şeyler yemeliyiz."

"Bana uyar" dedim ve mutfağa yöneldim.

Gojo "Ne yemek ister benim kızımm?" dedi ve yanağımla oynamaya başladı.

Yanağımda olan elini ittirip "Gojo öncelikle o elini götüne sok. Velet muamelesi yapma bana." dedim ve ardından,

"Cici bebe yemek istiyorum." dedim.

Gojo güldü ve

"Bana velet gibi davranma diyen sen, gelmiş cici bebe istiyor." dedi.

Baygın bakışlarla ona bakıyordum. Hiç uğraşamazdım, hemen cici bebeyi buldum ve iki kase çıkardım. Gojo süt getirdi ve ikisini kaseye döktük. Ardından masaya yerleştik.

Kaşığımı daldırıp yemeye başladım ama birden Gojo elimden kaşığı aldı ve

"Ben yedirmek istiyorum." dedi.

Ahhh, bu adamın cümleleri beni kalpten öldürecekti ama çaktırmamam lazım.

Bir kaç kaşık yedirmesine izin verdim. Gojo arada da kendisininkini yiyiyordu.

Gojo son kaşığı da ağzımın önünde tuttu. Kafamı ilerletip tam yiyecekken Gojo kaşığı çekti ve ağzımın dibinde olan dudaklarına değmek zorunda kaldım.

Utancımdan bir şey diyemiyordum. O ise kahkahalara boğulmuştu.

"Y/N! ahh..O kadar tatlı ve yumuşakları ki..." dedi. Bunu derken bile gülüyordu.

"Gojo?" dedim sakinliğimi koruyarak.

"Söyle pamuk dudaklım."

"Sana pijamalarımı senin giydirmeni istediğimi söylemiş miydim?" dedim.

"Ha?.. H-hayır." dedi duraksayıp heyecanlanarak.

"İstesem söylerdim zaten." dedim ve yerimden bir anda kalkıp yatak odasına koştum.

Kapıyı kilitleyip hızlıca pijamalarımı giydim. Gojo kapının ardından yalvarıyordu.

Kilidi açtım ve Gojo'yu içeri aldım ve muhattap olmayarak yatağın içine girdim.

Satoru ışıkları kapattı ve yavaşça yatağa girdi. Ellerini belime doladı, kafasını da boynuma gömdü. Dudaklarını boynumda hissedebiliyordum.

Belimde olan elini sıkıca tutup okşadım. Biraz doğruldum ve yanağına öpücük bıraktım.

"İyi geceler miniğim.." dedi uykulu sesiyle.

Merhabalarrr! Aklıma hiçbir şekilde yazacak konu veya olay gelmiyor. İstek kurgunuz varsa yoruma yazabilirsiniz. 🪄

GörüşürüzzZz🧤🧤🧤

𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin