₊˚ପ👁ଓ˚₊5 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

1.1K 37 60
                                    


.••°°..••°°°°••..°°••....••°°..••°°°°••..°°••..

Gojo ile baharın tadını çıkarıyosun.

°°••..°°••....••°°..••°°°°••..°°••....••°°..••°



Çimenlik bir yerde oturuyorduk. Gojo bana yerde topladığı sarı çiçeklerden taç yapmaya çalışıyordu. Bir kaç kere denemişti ama yapamamıştı. Son kez tekrar denedi ve benim yardımımla başardı.

Tacı alıp kafama yerleştirdi.

"İşteeeee...Benim kraliçemmm." dedi

Gülüp oturduğum yerden sarıldım.

Önümde duran mavi çiçeklerden bir kaç tane koparıp Gojo'nun gömleğin cebine koydum.

Bu harketim Satoru'nun hoşuna gitmişti. Duraksadı ve tatlı tatlı baktı. Bakışları duyguluydu. Sonsuza kadar benimle olacak gibiydi.

"Y/N,, Kiraz ağaçlarının bulunduğu parktaki kafeye gitmeye ne dersin?"

dedi ve eliyle arabasını işaret etti.

"Tabii ki olu Gojooo!" dedim ve Gojo'nun beyaz ve damarlı elini tutup ayağa kaldırdım. Koşarak arabaya gittik. Satoru girmem için kapıyı açtı ve teşekkür edip arabaya yerleştim. Gojo da arabayı sürmeye başladı. Direksiyonu çevirmesi çok havalıydı. Yakışıklı görünüyordu. Yarım açık olan camdan esen hafif rüzgar onun saçlarını dalgalandırıyordu. Yüzüne vuran güneş beyaz cildini ışıl ışıl gösteriyordu, gözleride mavi bir şeker gibi duruyordu..

"Ah be Y/N,, Bakma öyle öpesim geliyor dayanamıyorum." dedi bana.

"Dalmışım Gojo,, Önüne bak sen." dedim.

"Kırmızı ışığa denk gelmeye can atıyorum eheh."

Kalbimdeki kanatlı inekler yerlerini alıp uçmaya başladılar.

Trafik ışıklarına az kalmıştı, o yola geçip girdik. İşte kırmızı ışığa denk gelmiştik.

Gojo gazdan ayağını çekip bana doğru yaklaştı. Eliyle çenemi okşayarak tuttu ve yanağıma sesli bir öpücük bıraktı. Şükür ki hemen yeşil yanmıştı da Gojo devamını getiremedi.

Biraz daha gittikten sonra kafeye vardık. Arabadan inip el ele tutuştuk ve kiraz ağaçlarının dökülen çiçeklerinin arasından kafeye girdik.

Oturup menüye baktık. Gojo tatlı sevdiği için o türden bir şey seçmek istiyordum. Fıstıklı baklava yemek istiyordum.

Ben daha söylemeden Gojo baklava istediğini söyledi. Adamın beynimi okumasından şüpheleniyordum.

Garson geldi ve tatlılarımızı getirdi. Gojo hemen çatalı kendi tabağındaki baklavaya batırdı ve ağzıma uzattı. Yarısını ısırıp yedim. Ancak bu kadar sığıyordu ağzıma ne yapayım? Diğer yarısını da kendi ağzına yolladı.

Isırdığımı yemişti. Böyle ve buna benzer düşünceler kafamda at yarışı yaparken ikimiz güzel güzel baklavalarımızı bitirdik.

Başka bir garson karı gelip tabakları toplayacak iken Gojo'nun gözlerine bakakaldı.

"Ahhh,,Gözlerin çok güzeller." dedi ve gülümsedi.

Götüme yavaştan mızrak tutan kurtlar giriyordu. Çıldırmıştım. BU GARSON KARI EN AZ 40 YAŞINDA GÖSTERİYORDU. GENÇ BİR KIZ OLSA OKEY DERDİM AMA BUNUN AMACI CİDDEN ÇOK FARKLIYDI!.

Gojo meleğim ilk başta duraksadı sonra da "Teşekkürler." dedi yüz vermeden.

Kadın nihayetinde tabakları toplayıp gitmişti. VE TEKRAR GELDİ.

Bu sefer ödenecek hesabı getirmişti.

"Ben ödeyeceğim Gojo durrr!" dedim cüzdanımdaki kartı çıkarmaya çalışıp.

Gojo zaten sinirlenmişti, bu dediğim onu iyice sinirlendirdi.

Sert ve ciddi bir şekile "Hayır Y/N." dedi. Ses tonu beni ürkütmüştü. Sanırım o kadın yüzündendi. O yüzden bir şey demeden kafamı salladım.

Aptal garson karı konuşmaya başladı,,

"Hah! Her yediğin yemeği bu beyefendiye ödettiriyorsun sanırım. Ne kadar itici."

dedi ve eliyle Gojo'nun omzuna dokunup gitti. Elini büküp bir yerlerine sokmak vardı şimdi.

Gojo ile ben birbirimize bu neden böyle yaptı diye bakışlar atıyorduk. Gojo cidden çok çok sinirlenmişti. Hızlıca kalkıp kapıya yöneldik.

Çıkıp arabaya doğru gittik. Gojo tam arabanın kapısını açacakken kadın koşarak gelip Gojo'nun üstüne atladı. İkisi yerdelerdi. Kadın Gojo'nun üstünde oturuyordu.

ŞİMDİ ÇILDIRMANIN TAM VAKTİYDİ.

Kadınının topuz olan saçını tüm gücümle tutup yere fırlattım. Üstüne çıkıp yumruklarımla ağzını burnunu dağıttım. Tekrar saçından tutup ileri doğru attım. Kaçtı gitti zaten.

Gojo yerden kalktı. Hemen yanına gidip üstünü elimle temizledim.

"Arabayı ben süreyim Gojo,,Şu eleman yüzünden morelin bozuk. Benim kullanmam daha iyi olur." dedim.

Gojo yanıma yaklaştı, sıkıca kavrayıp sarıldı. Şuan güvende ve sıcak hissetmeye ihtiyacı vardı bunu biliyorum.

"Güzelim,,Bu gece yanıma gel. Senle daha çok vakit geçirmek istiyorum." dedi.

Gojo küçük bir çocuk gibiydi. Ona bütün sevgimi ve ilgimi vercektim. Her ne kadar güçlü olsa da sevgiye aç biriydi.




Çift virgül (,,) duraksayıp devam edilen konuşmalarda kullanılıyor.

🌈Diğer bölümler gelicek, GOJO İLE ALAKALI İSTEK KURGUNUZ VARSA SÖYLEYİN YAZABİLİRİM ÇÜNKÜ KONU BULAMIYORUM <3🌈

𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin