Önümde duran kahveyi alıp dudaklarıma götürdüm. Birazdan Monoka yanıma gelecekti. Plan kurmak için şehrin içindeki çok fazla göze batmayan bir kafe seçmiştik.Kafenin kapısının açılma sesiyle kafamı oraya doğru çevirdim. Monoka nefes nefese kalmış bir şekilde içeri girmişti. Beni farkedip gülümsedi ve hemen yanıma doğru geldi.
"Hoşgeldin Monoka."
"Hoşbuldum Y/n!"
"Sana da kahve istedim gelir birazdan." dedim dalgın bir şekilde dışarı bakarak.
"Teşekkürler. Ben direkt konuya gireyim o zaman e-"
"Bence hiç konuya girme." dedim ifadesiz bir şekilde.
"N-neden ki?" dedi anlamayarak.
"Ben artık uğraşmak istemiyorum Gojo ile. Plan falan yapamam, kendisi kendine sahip çıkması lazım. Devamlı bir şeyleri ilerletme çabası beni yoruyor."
Monoka üzgün bir şekilde bana bakıyordu. Hayal kırıklığına uğramış olmalıydı ama bu benim değil abisinin suçuydu.
"Ayrılacak mısın?"
"Olaya bakılırsa hiç birlikte olmamışız. Ayrılsam da ayrılmasam da onun için bir şey ifade etmez. Ha bu arada abin yüksek ihtimal bana anlattıkların yüzünden seni suçlayacaktır. Umursamamanı tavsiye ederim. Benim artık sizinle işim bitti. Peşime düşmeyin."
bunları der demez kahvemden son yudumumu aldım ve hesabı ödeyip hızlı bir şekilde kafeden ayrıldım.
Kalabalığın içinde koşuyor ve ağlıyordum, yok olmak istiyordum. Gojo çok tatlı ve eğlenceli biriydi ben onu hiç kaybetmek istemezdim. Ayrı düşmek istemezdim. Onsuz bir hayat istemezdim.
Ama şuan ise..
onu artık istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼