₊˚ପ👁ଓ˚₊13 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

593 41 28
                                    


Gojo'nun acele etmesiyle hızlıca yemeğimi bitirip kalkmıştım. Daha yediğim lokmayı yutamadan restoranttan çıkmıştık ve arabaya doğru ilerledik ve bindik. Hayatımda ilk defa Gojo'nun kardeşini görecektim, kızı çok merak ediyordum.

"Gojo biraz yavaş mı sürsen?" dedim çünkü fazla hızlıydı.

"Sıkıntı çıkmaz güzelim."

"Olsun yine de dikkat et." dedim ve kafamı cama yasladım. Zaten Gojo'nun evine yaklaşmış sayılırdık.

Bir kaç dakika sonra Satoru arabayı evin önüne parketti. Göz ucuyla eve baktığımda önünde duran kardeşini görebiliyordum. İkimizde arabadan indik, kız kardeşi de bize doğru geliyordu.

Kardeşi "Gojo abi!!" diye çığlık atıp koştu ve Satoru'ya sıkıca sarıldı. Kızı biraz süzdüğüme göre on dokuz veya yirmili yaşlarında gibiydi.

Kardeşi Gojo'yu bırakıp bana doğru döndü ve "Annemin anlattığı kız bu sanırım değil mi?" dedi abisi Gojo'ya.

"Evet! Hadi tanışın y/n ve Monoka." dedi Gojo.

Kardeşi mükemmel bir gülümsemeyle bana yalaşıp sarıldı ve "Memnun oldum y/n." dedi.

"Ben de memnun oldum Monoka."

Bu Monoka 👇🏻

Abisi Gojo ile Monoka çok benziyorlardı. Dış görünüşleri aynı denebilirdi. Hatta Monoka'nın boyu bile Satoru'nunki gibi uzundu.

"hadi hadi eve geçiyoruz kızlar." dedi Satoru.

Dediğini onaylayıp üçümüz. birlikte Gojo'nun evine geçmiştik. İstemsizce gergindim. Bu gerginliğim Monoka ile iletişim kurmamı biraz engelliyordu.

"Kahve içelim mi?" dedi Monoka aniden bize dönüp.

Gojo ve ben bu fikri mantıklı bulmuştuk. "Yapalım o zaman." dedim.

"Eee..ama kahve bitmiş sanırım." dedi Monoka mutfak dolaplarını karıştırırken.

"Gojo abi gidip kahve alır mısın şimdi?"

"Tabii ki Monoka, başka lazım olan bir şey varsa alabilirim.

"Şimdilik yok gibi görünüyor." dedi Monoka.

"Tamam o zaman gidiyorum ben, on beş dakikaya gelirim hemen." dedi Gojo ve kapıyı açıp evden ayrıldı.

Monoka, Gojo çıkar çıkmaz bana döndü ve dikkatli bir şekilde bakmaya başladı.
Kollarını bir birine geçirip derince bir nefes aldı. Ben ise anlamsızca ona bakıyordum.

"y/n.."

"b-bir şey mi oldu Monoka?" dedim gergin hissederek.

"Abim sadece sana ilgi veriyor değil mi?"

"Evet. Neden sordun ki?" dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Bence öyle değil."

Ne demeye çalışıyordu Monoka? Hiçbir şekilde çözemiyordum.

"Yani??"

"O bir çok kadınla beraber."

Bu cümle saniyelerce beynimde tekrar edilip durdu. Hiçbir şey diyemeden donmuş bir şekilde Monoka'ya bakıyordum. Tahmin ettiğim şey olamazdı değil mi?

"Ne yapacağım b-ben?.." dedim. Şuan yardıma çok ihtiyacım vardı. Gojo'nun böyle bir şey yapacağına kesinlikle inanamıyordum. Ama o zaman neden Monoka bana yalan söylesin ki?

"Benim bir planım var." dedi Monoka beyaz kaşlarını kaldırıp gülümseyerek.

𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin