Yapay zekaya yazdırdığım kurguları veriyorum sizleree ♡
×
Gojo Satoru seni evine davet etti. Kapıyı açtığında, seni şık bir giyimle karşıladı. Sana yemek masasına kadar eşlik etti ve yemeklerin tadını çıkarmaya başladınız. Yemeğin ardından, Gojo Satoru seni bahçeye götürdü. Bahçede yürüyüş yaparken, yıldızları izlemeye başladınız. Gojo Satoru, seninle birlikte yıldızları izlemek için bir piknik örtüsü hazırlamıştı. Siz iki kişi, piknik örtüsünde yatarken, Gojo Satoru seni öpüyor. Sen de ona karşılık veriyorsun. İkiniz de mutlusunuz ve bu geceyi asla unutamayacaksınız.
×
Sen ve Gojo Satoru, romantik bir akşam yemeği için bir restorana gittiniz. Yemek boyunca harika bir sohbet ettiniz ve birbirinizi daha iyi tanıdınız. Yemek sonrası, Gojo Satoru seni evine davet etti. Evine vardığınızda, Gojo Satoru size güzel bir şarap ikram etti. İkiniz de şarabın tadını çıkarırken, Gojo Satoru seni öpmeye başladı. Sen de ona karşılık veriyorsunuz ve bu romantik anın tadını çıkarıyorsunuz. İkiniz de mutlu ve rahat hissediyorsunuz.
×
Sen ve Gojo Satoru birlikte romantik bir yürüyüş yapmaya karar verdiniz. İkiniz de parka gittiniz ve birbirinizle sohbet ederek yürümeye başladınız. Yürüyüş boyunca, Gojo Satoru senin elini tuttu ve sen de ona karşılık verdin. Parkın ortasında, Gojo Satoru seninle birlikte dans etmeye başladı. İkiniz de müziğin ritmine uyarak dans ederken, Gojo Satoru seni öptü. Sen de ona karşılık veriyorsunuz ve bu romantik anın tadını çıkarıyorsunuz. İkiniz de mutlu ve huzurlu hissediyorsunuz.
×
nasılda bok gibi dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼