₊˚ପ👁ଓ˚₊9 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

728 31 49
                                    


( o medya da ne öyle?)

Gojo'nun annesiyle tanıştığımdan beri bir hafta geçmişti ve annesi kendi yaşadığı şehre geri dönmüştü. Ama bize söyledikleri hala aklımdaydı..

Şimdi ise bunları düşünüp yatağımda uzanıyordum. Gojo'nun bu aralar çok fazla işi vardı ve bana vakit ayıramıyordu. Doğal olarak ilgi beklemem saçma olurdu ki zaten fazlasıyla veriyordu.

Birden kapı çaldı.

Hızlıca yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim ve açtım.

Karşımda yorgun ve yakışıklı Satoru duruyorudu.

" Hoşgeldinnn Gojooo, gir içeri." dedim neşeyle.

" Ayrılıyoruz haberin olsun. " dedi

" Ne diyorsun sen? Ayrılmayacağız."

" Zorundayım.." dedi Satoru. Bunu söylerken üzgün bir şekilde yere bakıyordu. Durgundu.

Hiçbir şey anlamamıştım. Ondan ayrılmak ... bu hayatımda isteyeceğim en son şeydi. Onsuz yaşayamazdım ki. O da bensiz yaşayamazdı. Yapma Gojo lütfen bunu bana yapma.

" NEDENİNİ SÖYLEMİYORSUN? SENİ ZORLAYAN BİRİ Mİ VAR? YOKSA SIKILDIN MI BENDEN? "

" Bitsin artık."

Hayır hayır, yalan söylüyordu asla inanmazdım ki. Bu yaşadıklarım bence rüyaydı.

" Lanet bir adamsın Gojo. " dedim yüzüne iğrenir bir şekilde bakarak. Sonrasında,

"Sadece bir şartım var.. Şimdi seni son kez öpeceğim ve... ve bir daha asla karşıma çıkmayacaksın Gojo Satoru." dedim kararlı bir şekilde.

" Çıkarsam?" dedi.

Yutkunup konuşmaya başladım.

" Dokunduğun her yerimi..keseceğim."

" Hayır böyle bir şey olmayacak." dedi ruhsuz bir ifadeyle..

" Yani diyorsun ki bir daha asla karşına çıkmayacağım, değil mi?" dedim

Sessiz kaldı kendisi. Elimi uzatıp öpmek için çenesinden tuttum. Tam yüzüne yaklaşırken kendisi yüzümü tuttu.

" y/n bu yaptığın sadece seni tatmin edecek. "

" Bir hafta önce sen se tatmin oluyordun ama. Sadece bir haftada ne değişebilir ki? " dedim ve direk öptüm onu. Karşılık vermiyordu. Belki kendisini zor tutuyordu bilmiyorum.

İçimden, umarım bu sonuncusu olmaz diye geçirdim.

Kendisi bir anda geri çekildi. Tam gidecekken

"görüşmeyelim y/n" dedi

Hiçbir şey demeden içeri girip kapıyı örttüm. Göz yaşlarımın hepsini serbest bıraktım. Ağlayışım gittikçe hızlanıyor durmak bilmiyordu.

Artık kendi kendime ağlayıp söylenmeye başlamıştım.

" G-gojo... Neden bana bunları yaptın yani? "

" Benden ayrılmak isteyecek kadar ne yaptım sana?"

Hiçbir cevap bulamıyordum. Beni çok severdi. Gerçekten aşıktı bana. Neden birden yok oldu hepsi? İlk itirafımızda bana kurduğu o kelimeler,, hepsi yalan mıydı?

"Y/N, bütün zor zamanlarında yanında olup destek çıkmaya ve ölene kadar yanında olacağıma söz veriyorum."

demişti..

Onu dürüst biri olarak tanıyordum. Kim bilir belki sözünde dururdu değil mi? Tekrar gelirdi, tekrar mutlu olurduk..




Merhabalarr🥰❤️‍🔥

Sizce Gojo neden ayrıldı y/n den?

Cevabı bende bilmiyorum sövmeyin şimdi bana. Ama neden ayrıldığı hakkında fikir verirseniz yazarım.

Hadi görüşürüz☻️

𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin