₊˚ପ👁ଓ˚₊8 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

820 38 69
                                    

Bugün habersiz bir şekilde Gojo'ya kahvaltıya gidecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün habersiz bir şekilde Gojo'ya kahvaltıya gidecektim. Üstümü giyinirken pastaneden yiyecek bir şeyler alırım da giderim diye düşündüm.

Çantamı koluma taktım ve evden ayrıldım. Arabama bindim. İlk önce pastaneye uğrayacaktım.

Pasteneye girip gözüme güzel gelen her şeyi aldım. Poşeti sallaya sallaya arabama girdim.Şimdi sırada Gojo'nun evine gitmek vardı.

Sabah saatlerinde araba kullanmak bana çok zevk veriyordu. Camdan yüzüme değen haziran güneşi beni gülümsetiyordu. Hemen hareketli bir şarkı açtım ve ona eşlik ederek yola devam ettim.

Acaba Gojo beni görünce nasıl tepki verecekti? Bunu düşünmek beni heyecanlandırıyordu.

Sonunda Gojo'nun evinin olduğu sokağa girdim. Evine yaklaşmıştım, görebiliyordum.

Evine varmadan bir anda gördüğüm manzara ile arabayı yavaşlatıp sağa çekmiştim.

Tam anlamıyla bütün her yerim donmuştu. Tepki veremiyordum çünkü..

Çünkü GOJO SATORU bir kız ile şuan evine doğru ilerliyor.

Lanetler olsun.

Kızın saçları beyaza yakın bir sarıydı ve sanırım boyu benden uzundu, manken gibiydi. Gojo kolunu kızın omzuna atmış ve dibine girerek konuşa konuşa eve giriyordu.

Böyle hayatın içine sıçsınlar o zaman.

Beni temiz temiz aldatıyordu bu adam.

Şuan ne yapmalıydım? sessizce geri evime mi dönmeliydim yoksa bunları görmemiş gibi yapıp Gojo'nun evine mi gitseydim?

Şimdi eğer onun kapısını çalsam ya açmazdı ya da kızı saklardı büyük bir ihtimalle.

Veya beni aldattığını söylerdi kızı gösterip.

Kaçmanın bir anlamı yoktu. Direk evine gidip o kapıyı çalacaktım. Eğer bitirmek istiyorsa bitirirdim. Yüzüme yalancı bir mutluluk yerleştirip Gojo'nun evine yöneldim. Ağlamamak için zor duruyordum.

Kapsının önüne geldiğimde kalbim ağzıma gelecekti artık. Üzülüyor ve korkuyordum.

Elimdeki aptal poşetle mal gibi dikiliyordum. Daha fazla düşünürsem kriz geçirip ağlayabilirdim, o yüzden hemen zili çaldım. (yazarken heyecanlandım .d)

İçeriden gülüşme sesleri geliyordu ve kapıya doğru gelen ayak sesleri...

Kapı açıldı. önümde yaklaşık iki metre boyundaki ultra yakışıklı adam duruyordu. Adam diyordum çünkü onu artık tanımayacaktım.

"Y/N!!... evime geleceğini tahmin etmemiştim bu gün, HOŞ GELDİNN" dedi neşeli bir tavırla anırarak.

Nasıl böyle rol yapıyordu hala? Rezil bir cisimdi bu.

"hadi ne bekliyorsun içeri gel meleğim" dedi.

Nasıl da yalan akıyordu ağzından meleğim derken. Suratındaki o aptal yalancı gülümseme..Ellerim titriyordu.

İçeri bir kaç adım atıp girdim.

"Y/NN YOKSA EN SEVDİĞİM TATLILARDAN MI ALDINN" dedi poşeti alıp

"NEDEN ZAHMET ETTİN AŞKIM? NEYSE ŞİMDİ HEPSİNİ GÖMERİZ"

Aynen aynen yeni kız arkadaşınla güzel gömersiniz sürtüngen zırtapozlar.

"evet." dedim düz bir şekilde.

O kızın nerede olduğunu merak ediyordum. Bulduğum an parçalayacaktım.

Bir anda yan odadan o kız çıktı.

Çok güzeldi yalan söylemeyeyim ama..

Ama bunun yaşı sanki büyük gibiydi. Ellilerinde felan olmalıydı.

UTANMADAN MOMMY Mİ YAPMIŞ KENDİNE BU?!

"Anne bak sana anlattığım kız bu." dedi Satoru heyecanla beni göstererek.

he yok orjinal annesiymiş pardon.

Bütün hayallerim iyi anlamda yıkılmıştı. Ben mi kafamda iyi kuruyordum anlamadım.

"merhabalar hanımefendi" dedim elimi uzatarak.

"merhaba kızım, biliyor musun Gojo her telefon konuşmamızda en az yirmi dakika senden bahsediyordu. Doğrusu seni aşırı merak ediyordum" dedi gülümseyerek

Çok sıcak bir kadındı.

Oğlu gibi..

"he öyle mi diyormuş" dedim ne diyeceğimi bilemeyerek.

"Hadi kızlar! Kahvaltıda sohbetimize devam ederiz" dedi Gojo ve mutfağa doğeu yönlendirdi.

kızlar eheğğ. Mal bu adam ciddiyim.

"Annenin geleceğini bilmiyordum" dedim Gojo ya

"ah evet çünkü bana da süpriz yaptı bugün."

"he iyiymiş" dedim

Kafamda kurduğum onca şeyi kimse bilmiyordu. Çok sarsılmıştım. Acaba söylesem rahatlar mıydım? Belki bir gün Gojo ya anlatırdım bilmiyorum.

Hem kahvaltı yapıyor hem de konuşuyorduk. Taa ki annesi,

"Gojo ile evlenmeni istiyorum, çok yakışıyorsunuz" diyene kadar.

Gojo bunu duyar duymaz içtiği çay boğazında kalmıştı, öksürüyordu.

Bugün yeterince şaşırmıştım zaten, bu dediğine şaşıracak ve sevinecek halim kalmamıştı.

aynen YN bu yüzden yüzün kıpkırmızı olduz zaten dimi

Annesi devam etti,

"Güzel bir aile kursanız, küçük küçük çocuklarınız olsa.." dedi.

Eriyordum. Masanın altına akacaktım artık. Nedenini bilmiyorum.Utançtan sanırım.

"en yakın zamanda olacak anne." dedi Gojo. ve ardından masanın altındaki bacağıma elini koydu.

Bugün gerçekten sabrım sınanıyordu ama sevinmiştim annesinin bu dediklerine.










𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin