︵୨˚̣̣̣͙୧ -🧸- ୨˚̣̣̣͙୧‿︵‿︵ ‿︵‿︵ ‿︵
Regl oluryorsun, Gojo'nun yardımı
︵୨˚̣̣̣͙୧ -🧸- ୨˚̣̣̣͙୧‿︵‿︵ ‿︵‿︵ ‿︵
Kaçıncı ilacı içiyordum bilmiyorum ama şu iğrenç ağrı beni iki büklüm ediyordu.
Gojo, İtadori ve Megumi' ye garip hareketler yaparak ders anlatıyordu binanın içinde. Gojo'ya söylemeliydim yoksa bu gidişle ağrıdan bayılacaktım.
Şu ikisinin gitmesini bekliyordum. Gojo'ya yapışıp ağlamak iyi gelirdi. Azcık da ilgiye hayır demem yani.
Gojo'nun kafasının bana doğru dönmesini bekliyordum söylemek için. Çok beklerdim tabii.
Sonunda Gojo bana doğru hafifçe döndü. Bakıp bakmadığını göremiyordum çünkü göz bandı yüzündendi. Dudaklarımı ses çıkartmadan "Regl oldum karnım ağrıyor." diye oynattım.
ama kuş beyinli Gojo dudağımı okuyamadığı için ne dediğimi anlayamadı ne dedin manasında kafasını salladı.
Herkesin içinde halimi sormasın diye elimle sus işareti yaptım. Satoru bir anda herkese görev verip dışarı çıkarttı.
Ardından yanıma hızlıca geldi. Göz bandını boynuna indirdi. Gözlerinin o dehşet rengi başımı döndürüyordu.Bana doğru eğilip
"Bir şey mi oldu tatlım?" dedi.
"eeeeee.. karnım biraz ağrıyorda." dedim ve anlamasını bekledim.
Satoru bey, belimden tutup karnıma avcunu yerleştirdi ve
"Regl oldun değil mi?" dedi sıcacık bir tebessüm sunarak.
Uzaklara bakarak kafamı salladım. Utanmıştım. Niye bilmiyorum ama öyle olmuştu.
Gojo iyice yaklaşıp
"Ağrılı geçirdiğini biliyorum, masaj yapmama izin ver." dedi ve üniformamın altından elini geçirip karnımın altına doğru masaj yapmaya başladı.
"Gojo bırak beni, biri görecek." dedim ama bir işe yaramayacaktı çünkü şuan kendimi çok iyi hissediyordum.
"Mmm, karnın çok yumuşakmış." dedi gülerek.
İçimdeki aygırlar dans ediyordu. Zürafalar ahenkle şarkı söylüyordu.
Heyecan üstüne heyecan...hmhmhm
"Y/N, sen burada rahat etmezsin seni benim evime götüreyim." dedi Gojo.
Ve ardından ekledi
" Sana tatlı alacağım ve ped-" dedi ama sözünü yarıda kesip
"Hayır hayır ped var bolca, sadece tatlı olabilir." dedim.
Birlikte yola koyulduk. Giderken benim eve uğrayıp kıyafetlerimi ve gerekli olan şeyleri almam için bıraktı.
Sonunda Gojo'nun evine gelmiştik. İçeri geçip yavaşça kendimi koltuğa bıraktım. Yanımda duran yastığı da alıp karnıma bastırdım.
Gojo içeri elinde tatlı tabaklarıyla girdi. Masaya koyup yanıma geldi.
"Neden ben değil de yastık?" diye söylendi Gojo.
Boş konuşuyordu sinirlenmiştim. Göz devirip yastığı yan tarafıma sertçe atıp yemek masasına yöneldim.
Komik göründüğümü biliyordum ama ne yapayım? Sinirimi bozmaya başlamıştı.
Önümdeki bin çeşit tatlılarla bakışıyordum. İştahım yoktu.
Gojo çatalımı önümdeki çilekli pastaya batırıp ağzıma soktu. Ah be bu adam akıllanmazdı. Hızlıca bütün pastayı bitirdim. Diğerlerini bir an önce yemek istiyordum çünkü. Bu gün Gojo'ya tatlı bırakmayacaktım.
・❥・
Sonunda bütün tatlıları bitirmiştik. Gojo ile yatakta uzanıyorduk. Gözlerimi sımsıkı kapatmıştım. Satoru ise eliyle karnıma masaj yapıyordu. Diğer eliyle de saç diplerimi okşuyordu. Kafamı çevirip o elmas gözlerine bakmak istiyordum saatlerce. Ama fazla hareket edemezdim.
Bunlar beni rahatlatırken rahatça uykunun kollarına kendimi bırakıyordum.
Her kızın sahip olmak istediği Gojo Satoru benimdi ve bana aşıktı. İnanılmaz bir duyguydu bu. Anlatamam yaşanır sadece. Ama asla yaşanmaz işte.
"Y/N dur sana turuncu başlıklı kızı ve su aygırını anlatayım rahat uyu."
"Gojjjjooooo!"
Sıcak yatağımı, odamı, evimi özledim... Çok özledim be 😞💔
Kendinize iyi bakın! 👋🏼☻️👩🏻🚀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼