₊˚ପ👁ଓ˚₊11 ⌗𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪

669 41 43
                                    


Karnımdaki inanılmaz acıyla gözlerimi açtım. Karnım çok kötü ağrıyordu, hareket edemiyordum.

Çünkü..

Çünkü yüzü karnıma gömülü bir şekilde ağlayan beyaz kafalı biri vardı.

"Gojo!"

Bir anda doğrulup ıslak ve kırmızılaşmış gözleriyle bana baktı. Hemen boynuma atlayıp sarıldı.

"Y/n,, Gü-güzelim.." dedi, zar zor konuşuyordu. Kötü bir durumdaydı. Ama beni ilgilendirmiyordu. Hesabını verecek bazı konular vardı.

"Neden ayrıldın?" dedim yüzünü avuçlarımın arasına alıp.

"T-toji sana zarar vermesin diye.."

"Tahmin etmiştim." dedim göz devirerek.

"Seni üzdüğüm için, v-ve yaralanman için özür dilerim. Kenidmi asla affetmeyeceğim." dedi ağlamaya devam ederek.

Yaralanmam umrumda bile değildi, alt tarafı iki kez karnıma bıçak yemiştim. Çok önemli değildi. Sonuçta iyileşirdi.

Benim için önenli olan Gojo Satoru'ydu.

"Senin suçun değildi daddy." dedim ortam yumuşasın diye farklı hitaplar kullanmam iyi olurdu.

"h-ha? Bana kızmadın mı. Eğer beni istemeyecek olursan saygı duyarım." dedi Satoru

"Daddy'm olursan kızmam."

Buruk bir şekilde gülümsedi. "Tabi ki olurum minik kızım." dedi ve tekrardan sarıldı.

"Ama bunun için iyileşmen lazım değil mi?"

"Hayır hemen ol, şimdi." dedim

Yüzünü yüzüme yaklaştırıp hızlı bir şekilde beni öpüp geri çekildi.

"Devamı yok mu?" dedim kaşlarımı çatarak.

"İlk önce iyileş sen, planlarım var zaten." dedi sırıtarak.


𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin