Aylardır yatmaktan başka bir şey yapmıyordum. Eğer yapıyorsam da hayatta kalmak için yaptığım rutin saçmalıklardı. Yaşamak artık çekici gelmiyor adeta ölmek için gün sayıyordum.Çalan telefonumun sesini duyup yatağa gömdüğüm kafamı kaldırdım. Telefona baktığımda yabancı bir numaranın aradığını gördüm. Gojo olduğuna emindim çünkü bunu usanmadan her zaman yapıyordu. Belki yapması normaldi çünkü onunla konuşmadan ayrılmıştım ama bu saatten sonra konuşmamın bir faydası olmayacaktı.
Çalan telefonu umursamayıp tekrar kafamı siyah çarşafların içine gömdüm. Ara sıra biraz düşünüyordum, acaba Gojo gerçekten kardeşinin dediği şeyleri yapmışmıydı? Yoksa kardeşi yalan mı söylüyordu?
Ne zaman bunları düşünsem -ki her zaman düşünüp kendimi mahvediyorum.- haksız tarafın ben olduğum konusuna varıyordum. Çünkü onunla yüz yüze bir tartışma yaşamadan ve yaptıklarının kanıtını görmeden koşup kaçmıştım.
Düzeltebilir miyim tüm bunları?
Evet düzeltebilirim.
Ama gururum buna el vermeyecek.
Kafam cidden çok kötü durumdaydı. Her yönden en dibi yaşıyordum denebilirdi. Neden düzeltme fırsatım varken düzeltemiyordum? Aptal y/n! Kendine gelip adamla konuşabilirsin. Onun gibisini asla bulamazsın. Uzun boylu, yakışıklı, eğlenceli, komik, mavi gözlü, zengin, şevkatli...
Sikeyim y/n.. kendine gel yalvarırım kendine gel. Öyle bir insan sadece bir tane var ve o da Gojo Satoru.
𓈒⠀𓂃⠀⠀˖⠀𓇬⠀˖⠀⠀𓂃⠀𓈒
y/n gerçekten aptal biri ♡
olsun ama Gojo onu iyi tanıyor, sorunu çözeceğinden emin olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼