"Gojo sal artık şu yanaklarımı.""Olmaz! yumuşak bir mochi gibiler bunlar. Acaba mochiye benzeyen başka neleri-"
"GOJO O BEYAZ KAFANI UÇURURUM KES SESİNİ."
Gojo bir çocuk gibi somurtarak kafasını koltuktaki yastığa gömdü. Ardından "SADECE BİRAZ BÜYÜK MOCHİ İSTEMİŞTİM!" dedi.
Sırıtıp tişörtümün ucunu tuttum. Birazdan Gojo'nun kafasını içine sokturacaktım.
"Gojo kaldır kafanı bi."
" Hayır çok mutsuzum"dedi.
Kafasından tutup bana bakmasını sağladım. Nemli gözlerle bana bakıyordu. Mal adam kendini zorla ağlatmaya çalışıyordu.
"Gözlerini kapat Satoru."
Dediğimi ikiletmeden yaptı ve ben de tişörtümün alt kısmını tutup kafasına birden geçirdim.
"AAAAAİİİİĞYYYYY İŞTEEEE BÜYÜK MOCHİLERR."
Gojo sevinçten karı gibi çığlık atıyordu. Kafsını göğsüme iyice gömüyor elleriyle oynayıp duruyordu.
"Y/N bu mochilere şarkı yazayım mı?"
"Sanırım fazla oyalandın, çık bakim içimden."
"Hayır hayır aslaa."
Kafasını zorla ittirip tişörtümden çıkardım. Yüzü kıpkırmızıydı.
"Ama bu çok az."
"Hayır Gojo, hani birazdan beni yemeğe götürecektin?" dedim.
"Hihih (keloğlan gülüşü) doğru. Hadi hazırlanalım o halde."
𓏲ּ𓂃
Dolabımın önünde durmuş giyecek elbise arıyordum gideceğimiz restorant için.
Normalde siyahtan nefret ederim ama bir keresinde Gojo siyahın bana çok yakıştığını söylemişti. Bu yüzden bugün siyah bir elbise giyecektim.
Bunu giyiyoruz
Kıyafetimi giyip makyaj masama oturdum. Tabii bunları yaparken tek başıma değildim. Gojo yatağa uzanmış ve beni izliyordu dakikalarca.
"Elbiseni yerim y/n"
"Ye diyeceğim ama şuan uygun değil."
"Her zaman hazırım ben ama" dedi Gojo.
"Onda şüphem yok canım." diyip hızlı bir şekilde makyajımı yaptım.
"GİDEBİLİRİZZ!" dedim yerimden kalkarak. Gojo da yerinden fırladı ve dışarı attık kendimizi.
Satoru arabasının kapısını benden önce açarak girmemi işaret etti. Böyle erkek gerçekten zor bulunuyor bu zamanda.
İkimizde arabaya binmiştik. Gojo arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Onun direksiyonda olan ellerine baktım, mükemmellerdi. İnanılmaz bir beyazlıktaydı. Bir melek gibiydi.
İnsanın bir partneri olması harika bir şeydi. Bütün mutlu anlarını onunla yaşıyordun. Her anında yanındaydı, sorun çıkınca yardım eder ve üzüldüğünde seni mutlu etmek için her şeyi yapardı. Onun yüzüne baktığında istemsizce huzur bulurdun (ne zaman baba ne zaman)
Otuz dakika civarı sonunda Gojo'nun istediği restoranta gelmiştik. İkimizde arabadan indik. Gojo hemen sıkıca elimi tuttu ve kapıdan içeri girdik.
𓏲ּ𓂃
"Bu yemeğin tadı fazla bir şekilde mükemmel." dedim ağzıma yemeği tıkarak.
"Coddon cok iyo" dedi Gojo, yemeğiyle aşk yaşıyordu.
Bir anda Gojo'nun telefonu çalmaya başladı. hemen yediği yemeği yutup cebinen telefonunu çıkardı ve direk aramayı cevapladı.
"Ne yani şimdi evin önünde misin!?" dedi Gojo telefonda. Sanırım birisi evine gelmişti.
"Tamam canım geliyorum hemen." dedi ve kapattı telefonu.
CANIM DEDİĞİ KİŞİ DE KİMDİ? UMARIM BANA ŞAKA YAPIYORDUR.
Sakinliğimi her zamanki gibi korumaya çalışarak konuştum.
"Bebeğim kim gelmiş?"
"Kız kardeşim!!!" dedi sevinçten heyecanlanarak.
Ne yani bu adamın kız kardeşi mi vardı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙧. 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙪! 𝘎𝘰𝘫𝘰 𝘟 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶
Short Storyİçeride Gojo ile güzel vakit geçirebilirisiniz. Sizi bekliyordu zaten. Wattpad'daki en dehşet-ül vahşet Gojo Satoru kitabına güzel geldiniz 👌🏼