Kız ben ne diycem ilk bölümümüz 100 okumayı geçti ayayayay wüdpqüdpüqpswğ
Herneyse iyiki varsınız çok seviyorum sizleri ;)
O zaman okuyun bakalım
Sevim gelmiş bağırıp çağırıyordu, bir günün gecesi mükemmel iken gündüzü nasıl böyle karmaşa ile olabilirdi ki...
O da yetmezmiş gibi Ayaz'ın babaannesi çocuğuma kız ayarlamaya çalışıyordu resmen rezalet bir güne uyanmıştım.
Sevim'in gözleri Ayaz ve benim aramda mekik dokurken dolan gözlerimle bana bakan Ayaz ile göz teması kurmuştum, duygulandığımdan değildi belki ama sinirden hep dolardı.
Sevim anlık duraklama ile Hanife teyzeye döndü, "Kimsenin günahını almak istemem, ama bir kız vardı gördüm."
Ayaz rahatlamış gibi derince nefes verip bana baktı, bende rahatlamış ve Sevim'in aniden gelmesiyle ayağa kalkan bedenim tekrar koltuğa düşmüştü.
Ayaz bu sefer annesine döndü, gözlerinden ateş çıkıyordu." ANNE, BEN SANA NE DEDİM. EVLİLİK KONUSUNDA BEN SANA NE DEDİM ANNE!"
Hanife teyze kem küm ediyordu, arada bir misafirlerine bakıp rahatsız oluyorlar mı diye kontrol ediyordu.
Sevim dolan gözleri ve sıktığı elleriyle bir hışımla bahçeden çıktı, Ayaz ise hâla kendine gelmemişti bahçenin köşesinde duran süse tekme atarak kırılmasını sağladı, Fadime'den bir çığlık kopmuştu, gözlerini gözlerime değdirerek korkan kişinin ben olmadığımdan emin oldu ve hızlıca eve girdi.
Sera bir eve bir bana bakıyordu, babamgil desen az önce yaşananlar hiç olmamış gibi tavlaya oturmuşlardı. Hanife teyze oğlunun içeri gitmesiyle peşinden gitmiş ardından annem koşarak içeri girmişti.
Sera bacağıma hafifçe dokunarak daldığım yerden ona bakmanı sağladı, koltuğun üzerinde titreyen telefonumu gösteriyordu.
Elime alarak Ayaz'dan gelen mesajları okudum.
Ayaz
O:Yanıma gelir misin?
O:Lütfen!
Siz:Nasıl?
Görüldü atmıştı, istesem geleceğimi biliyordu çünkü. Aniden aklıma gelen fikirle orta sehpadaki kahveyi aldım ve beyaz elbisemin üzerine hafifçe döktüm.
"Hiiii, yandım!"
Bakışlar aniden bana dönmüştü, Sadi amca birden Sera'ya seslendi.
"Kızım kıyafet versene Peri'ye"
Sera ne yaptığımı anlamış gibi yarım ağız sırıtıyordu. "Gel de vereyim bari"
Elimden tutarak peşinden sürükledi beni. Odasının kapısına geldiğimizde elimde durdurdum onu. Ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı, göz kırparak odasına girince bende yan taraftaki Ayaz'ın odasına girdim. Etraf sigaradan duman altıydı.
Ağzım aralanmış yüzüne bakıyordum, o da bana bakıyordu. Deri koltuğa oturup ayaklarını sehpaya dayamıştı bakışları üzerimde gezindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda (+18)
RomanceKollarını belime sardığında, boşta kalan kollarımı sırtına kapatmıştım. Kokusu çok güzeldi, böyle hafif gibiydi ama sanki iz bırakmak ister gibi içime işliyordu. Saçlarıma gömülü yüzünü görmek istedim, derince nefeslendiğini duymuştum. Kulağıma eği...