Bölüm 12-Oyun

2.5K 68 14
                                    

Selamlar

Okul başladığından dolayı bölümü haftasonu yazıyorum, çarşamba falan atabilirim.

Diğer bölümde yüksek ihtimal haftaya gelir, çünkü biliyorsunuz ki yoğunluk.

Diğer bölümlerden bir tık daha uzun oldu ama no problem

Keyifli okumalar dilerim

~Oyun

Ellerim zarfın üçgene benzeyen katlamasını açarken neler olacağını hayal etmemişti. Zarfın içerisinden sarı bir paket daha çıkarken annem içeriden seslendi.

"Kim gelmiş?"

"Kargo"

Sarı paketi yırtarak açtığımda arkası dönük üç tane fotoğraf ellerime ulaşmıştı. Fotoğrafların önünü çevirdiğimde görmek istemediğim görüntüler gözlerime bir mızrak gibi saplanmıştı.

Daha önce hissetmediğim derin ve sarsıcı ihanet duygusu bedenimi ele geçirmişti. Sinirden kulaklarıma kadar kızarırken derin nefeslerle kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Annemin bedenini arkamda hissettiğimde bir hışımla fotoğrafları arkama sakladım. "Ne o elindeki Peri?" kafası arkama bakmak için yan taraflara kaysa da bedenimi kaydırdığı yöne doğru itip engelliyordum.

"Sürpriz"

Kaygılanan bakışları ikna olmamış gibi bedenimi tararken çalan ev telefonuyla dikkati dağılan annem o tarafa yönlenince, koşarak odama çıktım.

Fotoğrafta bir kız ile Ayaz, kafede el ele kahve içiyorlardı. Gerçi Ayaz kızı mı içiyor kahveyi mi belli değil ama. Ayaz'ın tek eli kızın sarı saçlarına gitmiş birkaç telini parmağına dolamıştı.

Belkide bana öylesine birinin fotoğrafı olarak gelse yakıştırabileceğim kişilerdi. Sinirden köpürürken fotoğrafın eski olup olmama ihtimalini düşündüm.

Telefonuma ard arda gelen iki bildirimle ekranı açtım. Yabancı bir numara olması tedirgin edici olsa da merak duygumun önüne geçmemişti.

0552*******

O:Kargo eline ulaşmış

O:Merak ediyor musun, gerçek mi değil mi?

Siz:Ayaz? Şakaysa hiç komik değil!

Yazıyor...

Görüldü.

Yazıyor...

0552******* Görüntülü arıyor...

Ayaz olduğunu anladığım kişinin telefonunu anlık sinirle açıp kamerayı hızlıca elimle kapattım. Fakat umduğumla bulduğum bir değildi.

Görüntülü aramanın farklı bir şehirde olduğunu göstermek için kamerayı tutan kişi her kimse ilk önce çevresini göstermiş sonra kafenin içinde oturan Ayaz ve her kimse o kızı göstermişti.

Belki operasyondu...

"Kapatma" ağzımdan fısıltı halinde çıkan sözle telefonu hızlıca yatağın üzerine bırakıp içeriden annemin telefonunu odama kaçırdım.

Annemin telefonundan Ayaz'ın numarasını bulup arama tuşuna bastım ve görüntülü arama devam eden telefonu tekrardan elime aldım. Ayaz çalan telefonla kızın elini bırakıp bir dakika işaretini yapmış ve uzaklaşmıştı. Kalbime saplanan hançer sağa sola kıvrılarak yerini belli ediyor ve bana kan kusturuyordu.

Süveyda (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin