Merhaba bölüm gecikti özür diliyorum
Çok güzel bir yerinde kestim 😜
Vote ve yorumlar benim için önemli lütfen unutmayalım. Yorumlara da elimden geldiğince cevap veririm
Öpüyorum iyi okumalar...
Gözlerimde korku ve endişe vardı "Abim"
Rahatlıkla bana bakıyordu "Açsana yavrum, ben mi açayım" diyerek telefonu elimden aldı.
"DUR" diye cırladım. Telefonu elinden alarak açtım. "Efendim abi"
Sesi yorgun ve yeni uyanmış gibi geliyordu. "İki saat geçti Peri, neredesin sen?"
Arkadaşının kucağındayım demem çok yanlış olurdu sanki. "Şey..."
"Ney Peri, kötü bir durum yok demi"
"Yok, yok abicim ben ne olur ne olmaz diye başında dikiliyorum ateşlendiği için"
"Tamam abim de, geç kalma annem sabah namazına kalkarsa"
"Pekii abi, görüşürüz" telefonu kapatarak mesajlar kısmını açtım.
Işık
Siz:Gece hastalandın, ateşin çıktı sana iğne yapmaya geldim beni bozma sabah anlatırım herşeyi öpüyorum kocaman
Telefonu kapatarak yan koltuğa koydum, dudaklarını aralamış şaşkınca yüzüme bakan Ayaz ile karşılaşmıştım. Kafamı tekrar göğsüne koyarak konuştum. "Evden çıkarken abim yakaladı, Işık hastalandı dedim. Annem sabah namazına kalkar sabah beş gibi çok geç olmadan dönelim"
Nefesini yorgunca verdi "Dönelim yavrum" arabayı çalıştırdı,
Kokusu o kadar güzeldi ki kafamı ceketin sokasım gelmişti, yavaş yavaş huzur dolarken, gözlerimi dinlenmek üzere kapattım.
"Ay ışığı'm"
Ayaz' ın sesiyle uyandım, "Gitmen gerekiyor sanırım" üzgünmüş gibi söylemişti.
Boğazımı temizlemeden çatallaşan sesimle sordum "Saat kaç?"
"Dört buçuk, beş olacak"
Gözlerim pörtlemişti "Niye uyandırmadın beni?"
Yaramazlık yapmış çocuk gibi yüzüme bakıyordu "Sen öyle huzurlu uyuyunca bende bozmak istemedim."
Boynumu iki yana kütlettim "Arabada boşuna çalışmış"
Güldü "Sizden önemli değil küçük hanım"
Yavaşça kucağından kalkarak yan koltuğa oturdum. "Teşekkür ederim, çok güzeldi"
"Çok güzeldin" sözüyle başım ellerime inmişti. Telefonu ve cüzdanımı alıp, kapıyı yavaşça açarak aşşağıya indim. Kimse var mı diye etrafıma bakıp evin anahtarını taktım. Arkamı dönüp baktığımda Ayaz'da büyük bir ciddiyetle beni izliyordu. Tek elimi kaldırarak selam verip eve girdim.
Koltukta uyumuş olan abimle tebessüm ettim. Sessiz adımlarla odama çıkıp telefonu ve cüzdanı yatağımın üzerine koydum dolabımdan örtü çıkartarak abimin üzerine örttüm, aniden gözleri açıldı.
"Noldu, neyi var"
Kıkırdadım "Birşeyi yok, iğnesini vurdum ateşi düşünce de geldim"
"Erkek parfümü kokuyorsun sen" hafif mayışmışlıkla sorduğu soruyla yalanımı düşündüm.
"Işık'ın abisi, odaya geldi o da annesine yardım etti alnına soğuk bez falan koydu ondandır"
"Mert mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda (+18)
Roman d'amourKollarını belime sardığında, boşta kalan kollarımı sırtına kapatmıştım. Kokusu çok güzeldi, böyle hafif gibiydi ama sanki iz bırakmak ister gibi içime işliyordu. Saçlarıma gömülü yüzünü görmek istedim, derince nefeslendiğini duymuştum. Kulağıma eği...