Bölüm 11-Hasret

3.1K 70 7
                                    

Selamlar

Bu bölümü biraz hızlı ve keyifle yazdım nedeni ise bazı olayların başlangıcı siz bilmeden bu bölümde olacak.

Yani bir nevi bu bölüm kitabın ilk dönüm noktası

Keyifli okumalar dilerim, sağlıcakla kalınız.

"NEREDE O ABİN OLACAK HIYAR"

Altımdaki bedenin kasıldığını hissettim. Yanlış duymadıysam Sera'nın sevgilisinin sesine benziyordu. Çocuğun tek haraketinde hayır yoktu zaten.

Yüzümü buruşturup gitmemesi için ellerimi bedenine dolamıştım. Kafasını yavaşça eğip saçlarımı kokladı. Banyodan çıkarken yaptığı gibi tek haraketle havaya kaldırdığında ellerimi hızlıca omuzlarına yerleştirmiştim.

Siyah yatağın üzerine yavaşça bıraktığında gözlerime bakıyordu. İlk sağ sonra sol gözüme birer öpücük kondurdu "Korkma, güzel kızım" tane tane söylediği sözden sonra hızlıca odadan çıktı. Merdivenleri öyle sesli inmişti ki çatlayabilme ihtimalini bile düşünmüştüm.

Deri koltuğun üzerindeki telefonumu alıp hızlıca anneme bugün geç gelebileceğimi bir arkadaşımın vefat ettiğini yazdım. Benim kısmet bulmamda benden meraklı olan annem sorgulamadan kabul ederdi.

Ayaz'ın perdesini hafifçe çekip dışarıda olup bitenlere baktım ki bakmaz olaydım. Küçücük çocuğu yakasından tutmuştu. Birşeyler tembihliyordu, tırnaklarımla oynamaya başlamışken birkaç dakika sonra kapı yerinden sökülecek gibi hızlıca çarpıldı.

Ayaz içeri girdiğinde yüzüme baktığını görmüştüm. "Ne istiyormuş" çatallaşan sesimle sorduğum soruya yüzüme bakmakla cevap verdiğini sandı herhalde.

"Gitmem lazım" kelimeleri karşısında suratına öylece bakıyordum.

"Nereye gideceksin?"

"Görev"

Hasret duygusu kor gibi yakmıştı gene içimi

"Ne kadar sürecek" konuşmakta zorlanırken, fısıltı halinde çıkan birkaç kelimemle yüzüme baktı.

"Bilemem"

"Ülke dışı mı?"

"Bilmem"

Burnumun direği sızlamıştı. Gözlerimi cama döndürüp bacaklarımı kendime doğru çekip sarıldım. Gözlerini bir an olsun yüzümden ayırmadan yanıma doğru yaklaşmıştı Ayaz.

Bacaklarımı hafifçe kaldırıp kendi bacaklarını yerleştirmişti. Belimden destek verdiğinde artık onun kucağındaydım. Dolan gözlerim daha fazla durmayacağını belli ederek ilk pınarını bacağıma akıttı.

"Şşşşştt" eliyle kafamı göğsüne gömdüğünde yatar pozisyona getirmişti beni de.

"Süresiz hayata vurgunluğumun
Molasıydı bana gözlerin
Diyordun, boşver aldırma
Dedim böyle bir yazgı bizimkisi... "

Şarkısıyla başımı iyice göğsüne yaslayıp gözlerimi kapatmıştım. Sesi öyle güzeldi ki ninni gibi geliyordu.

"Anlat, çayını tazelerim ben
Anlat, mazi yaşansın yeniden,
Deyince bir nefes çekti derinden,
Dökdüldü sevda hikayesi"

Gözlerim tamamen uykuya teslim olmuş gibi kapanırken boynuma birkaç öpücük bıraktığını hayal meyal hatırlıyordum.

✨🌌✨

Uyandığımda yanımda olmayan Ayaz yüzünden yatağa gömdüm başımı, kokusunu içime çekerek ağladım bir süre

Sonradan hafifçe toparlandım. Elime telefonumu alıp gitmek için ayaklandım ama nasıl gidecektim ki? Oflayarak saçlarımı karıştırdım.

Süveyda (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin