Bölüm 13-Yalanlar

2.6K 69 26
                                    

Kitapta ufak değişiklikler oldu, mesela karakterlerimizi kaldırıldı anonim şekilde kafanızda canlandırmanızı bekliyorum.

Kitabımızın kapağı yenilendi ilerki bölümlerde tekrar değiştirebilirim.

Ve ayrıca vote ve yorum sayıları düşük bundan dolayı bölüm yazmak içimden gelmiyor lütfen arttıralım 🙏🏻

Onun haricinde hepinize keyifli okumalar dilerimmm.

0552*******

O:Ben Ayaz

O:Hemen yanıma gel

O:Yukarıda soldan ilk kapı

Gözlerim telefonda kilitlenmişken numarayı görmem ile kaşlarım çatıldı , bana yazan numaraya çok benziyordu, kafamda ikisini yan yana getirmeye çalışırken telefonu gözümün önünden hızlıca çekti.

"Şimdi bırakırsan, büyüklerin konuşsun"

Hafifçe kahkaha attım. "Ayaz'ın numarası olduğuna emin misin?"

Anlamadığını belirtir gibi kaşlarını havaya kaldırdı. Telefonumdan Ayaz'ın numarasını açtığımda ismini değiştirmem gerekeceğini farkettim. Hızlı hamleler ile yanına abi ekleyip bu sefer telefonu ben Fadime'nin yüzüne kaldırdım.

Donup kalmıştı, belki de içinde fırtınalar kopmuştu. Platonik sevmek çok zordu, ben bir iki gün için dayanamazken onlar kim bilir kimlerle görüp dayanıyordu.

Elimi omzuna götürüp yavaşça sıvazladım. "Seni üzmek istemem ama-"

Konuşmama izin vermeden bağırdı "KES"

Sinirle yüzümü buruşturduğumda. Üzerime adım atmıştı. "Bilmiyormuyum ben gözünün onda olduğunu"

Tek kaşım havaya kalktığında sinirden dişlerimi birbirine bastırıyordum. Abimin odasına iki elimle ittiğim Fadime ile içeriye bende girdim. Sertçe burnundan soluyordu.

"Orospudan ne beklenir ki?" sözleriyle sağ elimi havaya kaldırdığımda bundan sonra olacaklardan ben sorumlu değildim. Yüzüne indirdiğim sert tokat odada yankılanmıştı. Elimi saçlarına dolayıp duvara yasladığımda biraz bekleyip hızlanan nefes sesini dinlemiştim. Yüzünü tekrar kendime çevirdiğimde içimdeki ateşi giderek harladığını farketmesiyle sakinleşti.
Saçlarını tutup yüz hizama getirdiğimde beni dinliyordu. "Aramızda birşey olduğunu varsaysak bile, senin ne haddine ki. Buna karışıyorsun?"

Konuşmasına fırsat vermeden boşluğu hızlıca doldurdum. "Bak, buraya geldiğin ilk gün bile amacını belli ettiğini fark etmediğimi mi sanıyorsun?" kısıkça güldüm. "Bence bunu Ayaz'da farkettiği için senden uzak durdu."

Saçlarını bıraktığımda yüzümün hizasında öylece donup kalmıştı. Kapıyı sessizce kapatıp içerdekilere farkedilmeden banyonun ışığını yakıp kapıyı kapattım. Ayaz bir süre de böyle idare etsin.

Hanife teyze oğluna bağırdığında Fadime odadan çıkmış ve tehditvari bakışları ile aşşağıya inmişti.
Ayaz benim odamın kilitini açtığı an yüz yüze gelmiştik. Gözleri önce etrafı yokladı. Önüme geçerek sırtını merdiven tarafına verdiğinde iki kolu da kapıda güvenlik bariyeri oluşturmuştu.

Utancımdan bakışlarım gözleri dışında her yeri gezmişti. Çenemden tutarak kendisine bakmamı sağladığında hızlıca dudaklarıma yapışmıştı.

Onu uzaklaştırmaya çalışsamda yavaş ve tutkulu bir şekilde dili ağzımın içini talan ediyordu. Annesi bir kere daha seslendiğinde merdivenlerde ayak sesleri duyulmuştu.

Süveyda (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin