Bölüm 16-Günlük

2.2K 81 26
                                    

Selamlar

Toplaştık gene

Geç kalmış bir bölümdü ama nedenimi aşşağıda açıkladım. Çok bekletmeden bölüme geçmek istiyorum.

Ayrıca yorumlarınız ve voteleriniz benim için çok önemli yakında on bin okunmaya özel bir bölüm gelecek.

Herkese hayırlı ramazanlar dilerim, iftardan sonra okumanızı tavsiye ederim <3

17.06.2022

Selam sevgili günlük

Korku.

Korku duygusunu iliklerime kadar hissettiğim bir geceydi. Umut duygusuna o denli sarıldığım ve hayal kırıklığının en büyüğünü yaşadığım...

18.06.2022

Boşluk.

Garip bir duygu. Hiçbirşey yokmuş gibi davranırken içindeki fırtınaları dizginlemek, beklemek. En ufak mesajın bile kalbimde yarattığı o heyecan ve çok geçmeden yerini alan hüsran.

İyi uyu askerim...

19.06.2022

Hasret.

Yaz rüzgarların soğuğu insanlara kendini sardırırken içime kor gibi düşen hasret cayır cayır yanmamı sağlıyordu.
Kimseye anlatamıyorum günlük, sığındığım, içimi döktüğüm tek yer burası...

20.06.2022

Ne bir mesaj ne de kendisi gelmedi günlük.

29.06.2022

Bekledim. Gelmedi günlük.

02.07.2022

Doğum günümü aile içinde erken kutladık günlük, keyif almadım. Ayaz ise gelmedi...

Ayaz

17.06.2022

"Şehit haberini aldıktan sonra kimseye haber vermeden yola çıkmak ne zormuş ama...
Bu operasyonda esir alınırsam ve yahut ölümüm gerçekleşirse sevdiklerim için düşüncelerimi kağıtlara hapsettim.
Dalıp gitmelerimin, suskunluklarımın nedenini dertleşmeye geldim."Soğuktan uyuşmuş ellerim ile sayfayı çevirdim.

"Daha önce de şehit vermedim değil...lakin ilk defa iplerin bu deni elimden kaydığını hissettim. Az önce ellerimi kaldırdım gökyüzüne bir tane daha şehit vermeden, şehit olabilmek için, arkamdakileri düşünmeden sabah namazında ettim duamı. Kabul olması dileğiyle."
" Ayışığım! Senin kokunu son kez çekemeyip gitmek. Yeşil harelerindeki şevkati görememek, helallik isteyememek ve daha yüzlercesi... Hiçbir görevde bu kadar zorlanmamıştım" Karanlığın içindeki tek ışık olan ateş, yüzümün yarısını doldururken askeri üniformanın göğüs bölgesindeki yapışkanlı açıp fotoğrafı aldım.

Eski bir fotoğraf değildi daha bir iki yıl öncesine dayanıyordu, Mahperi'yi hayal olarak gördüğüm günleri hatırlatmıştır bana. Dişlerini kameraya göstererek gülümsemişti. Ben çekememiştim elbette, Sera'nın yeni aldığı kamera ile çekilmiş bir fotoğraftı.

Fotoğrafı ben aldıktan sonra kaybettiklerini düşünüp tekrardan çekmişlerdi, oysa ben onu sarıp sarmalardım. Göğüsümde alırdım acılarını şimdi ne çok beklemiştir beni. Düşüncelerim dur durak bilmezken kurşun kalemi tekrar deftere dokundurdum.

Süveyda (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin