Uzun zamandır hiç olmadığım kadar huzurluyum .
Tüm haftasonu Boran ile sadece ikimiz başbasa vakit geçirdik.
İş yok ,sorun yok ,üçüncü şahıslar yok .
Birlikte uyuyp birlikte uyandık.
Birlikte yemekler hazırlayıp ,birlikte kitap okuyup film seyrettik.
Uzun uzun sohbet edip el ele karda yürüdük.
Birbimizin kulaklarına sevgimizi fısıldarken birbimizin bedeninde kaybolduk.
Şimdi baş başa son gecemize ben kahve yaparken Boran da bize film seçiyor
Büyük ihtimalle filmin sonuna kadar dayanamayacaktım çünkü gün oyu cok yorulmuştum ama başımı Boran'ın göğsüne yaslama yada dizine uzanma fırsatını asla kaçıramazdım.
Saçlarımı okşayıp durmadan dudaklarını bastırması koltukta neredeyse bedenimin yarısını üzerine çekerek beni kolları ile sımsıkı sarması.
Bu dünyada ondan daha fazla sevdiğim hiç bir şey olamaz .
Yarın sabah erkenden uyanıp dönmemiz gerekiyor ve ben hiç gitmek istemiyorum." Efnan geliyor musun ,açıyorum filmi?"Diye seslendi kalbimin sahibi.
" Geliyorum Sevgilim " dedim atıştırmalık tabağını tepsiye koyarken.
Kahveleri de tepsiye koyduktan sonra tepsiyi alıp salona geçtim..
Boran koltukta elinde kumandayla oturmuş televizyona bakıyordu.
Elimdekileri orta sehpaya koyup ona baktım.
Oda bana gülümseyerek baktı.
Yanına yürüyüp arada bıraktığı boşluğu oturup bacaklarımı bacaklarının üzerine koydum.
Boran hemen dönüp kollarını belime sardı.
Bende kollarımı boynuna sardım.
Şimdi ikimizde göz göze dudak dudağaydık." Birileri galiba filmden önce yaramazlık peşinde" dedi Boran dudakları dudaklarıma sürtünürken.
" Aslında sadece film izlemeyi düşünüyordum ama sen gözüme daha bir seyirlik geldin ."
Boran uzun uzun konuşmadan bana baktı dudaklarımızı birleştirip beni derin derin öptükten sonra nefes almak için birbimizden ayrıldık.
" Kahve " dedim.
Boran başını kaldırıp tepsiye baktı.
" O kadar yapmışsın boşa gitmesin ."
Başımı sallayarak onu sımsıkı sarıp yanağını , sonra da başımı boynuna gömüp ensesini öptüm.
" Haklısın boşa gitmesin sevdiğim " dedim ve yerimden kalkmadan yakında duran fincana uzandım.
Önce Boran'ın fincanını sonra da benimkini aldım Boran da filmi açınca Boran'ın kucağında izlemeye başladık.Bir süre sonra Boran'ın yan tarafına bedenimin yarısı onun yarısı koltuğun üzerinde başım göğsünde uzanmış bir sekilde filmi seyretmeye başladık.
Boran arada hazırladığım atıştırmalıkları hem yiyip hem bana yediriyordu.
Filmin jenerik müziği girdiğinde neredeyse uykuya dalmak üzereydim.
Boran parmaklarını saçlarımın arasından çıkarıp ," Uyuyayım deme sakın " dedi ve hiç zorlanmadan nasıl yaptığını dahi anlamadığım bir şekilde anda kendimi kollarında ayakta buldum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALABORA
Fiction généraleNeden bence yardıma ihtiyacın olabilir hem kocalar ne için var karıcığım " dedi tırnağını ensemde gezdirip saçımı çekip bir tarafıma topladi şu an ensem tamamen açık ve göz önündeydi " saçlarını da yıkayabilirim hııı ne dersin " kısık sesi ,ensem...