BÖLÜM 4

6.2K 240 71
                                    

Gözleri öfke saçarak bize doğru geliyordu.
O kadar korkmuştum ki ,Efnan diye gürlemesi elimi ayağımı boşaltmıştı resmen.
Sonra bir anda alışveriş merkezinde söylediği çınladı kulağımda adamlarım dahi olsa herhangi biri ile tensel bir temasta bulunmayacaksın.
Gözlerimi kapattım ve elimi bırakmayan adamın elinden elimi Boran'a dönüp bakarken çektim.
Hemen yanıma gelip Kadir'in elini tuttuğum eli tuttu ve beni kendine çekti.

" Hayırdır Kadir evimde ne işin var üstelik benim evde olmayacağımı bildiğin halde ?"

" Evlendiğini duydum ,inanamadım üstelik bunu gizli saklı yapman da beni çok şaşırttı, gelip herkesten sakladığın eşini görmek istedim ve şimdi yengeyi görünce neden sakladığını daha iyi anlıyorum ben olsam bende herkesten saklardım bu güzelliği " dedi başı ile beni işaret etti .

Boran tuttuğu elimi öyle sıkıyordu ki parmaklarımı kırmasından çok korkuyordum.

"Bana senin kuzenin olduğunu söyledi ,ben o yüzden " dedim titreyen sesimle , bana öyle bir baktı ki sesim içime kaçtı .

" Doğru Kadir benim kuzenim üvey amcamın oğlu, sen şimdi içeri gir beni bekle geliyorum birazdan " .

Başımı salladım ve hemen eve doğru yönlendirdim adımlarımı.
Parmaklarım tutuşu ve sıkması yüzünden kıpkırmızı olmuş ve çok ağrıyordu.
Arkama bile bakmadan hemen kapıyı çaldım ,Elif kapıyı açınca hemen içeri girip merdivenlere koştum.

" Efnan iyi misin ?
Bi dur bekle rengin bembeyaz olmuş bir şey mi oldu ?" .

" Boran geldi "

" Eee kocan gelmiş buna mutlu olman gerekiyor neredeyse bir haftadır yoktu ".

Kocamın birazdan Azrailim olacağından habersiz konuşuyordu Elif .

"O gelmeden önce bir adam geldi ben Zeus ile oynarken, bana Boran'ın kuzeni olduğunu söyledi ve Boran bizi tokalaşırken gördü, sonra da içeri gir dedi " .

" Ayyyh o gıcık adam burda mı? Boran bey hiç sevmez onu"

Kafamı salladım ve yoluma devam ederek merdivenlerden yukarı çıktım, odama girip kapıyı kapattım .
Yataga oturup bekledim, sonra ayağa kalkıp cama doğru yürüdüm.
Boran hala Kadir denen adamla orda duruyordu.
Kadir kafasını kaldırıp yukarı baktı, beni gördü ve el salladı.
Boran da hemen kafasını kaldırıp bana baktı hemen geri geri cekildim koşup banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım , derin bir nefes çekerek kapıyı açtım ve kolumdan çekilip duvara yapıştırıldım.

O kadar sinirle soluyordu ki ,başımı kaldırıp ona bakma cesaretinde bile bulunamadım.

" Bana bak Efnan " dedi .
Cesaret edip bakamadım " Efnan " diye bağırdı yüzümü elinin arasına aldı ve başımı duvara yapıştırdı.
O kadar sıkıyorduki bıraktıktan sonra yüzüm kesinlikle mosmor olacaktı.

" Sana yüzüme bak dedim değil mi Efnan ve aynı şeyi iki kere söylemekten nefret ettiğimi, he birde şey vardı ,adamlarım dahil hiç kimse ile herhangi tensel bir temasta bulunmaman gerektiğini " .

Sustum ve dudağımı ısırdım.
Zaten yanaklarımı esir almışken yapabildiğim teksey buydu.

" Duyamadım seni Efnan ".

"E eee evet "dedim kekeleyerek .

" Peki sen ne yapıyorsun Efnan, sana söylediğim herseyin tam tersini " .

" Ama bana senin kuzenin olduğunu söyleyince " .

Boşta kalan elini duvara vurdu şuan,onunla aramda bir santim dahi yoktu.
Aramızdaki boy farkı yüzünden başımı kaldırmış ona bakıyordum ve tir tir titriyordum.
Sol eli başımın üstünde ,sağ eli ise yanaklarımı sıkıyordu.
Biraz daha sıkarsa dişlerimi kesin kıracaktı.

ALABORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin