(2 gün sonra)
Ld: yanlız gitmeni istemiyorum.
E: Liam sorun değil. Ve olmayacak da. Korkmana gerek yok. Kendimi koruyabilirim.
Ld: biliyorum. Ondan şüphem yok ama bilmiyorum Elizabeth.
E: anladım seni ama yapabilirim. Emin ol beni canlı istiyorlar. Zarar verebilirler. Ama kendimi ciddi manada koruyabilirim.
Sm: gitmeden önce dene.
Scott eline telefonu aldı. Scott'a dönüp baktım.
E: telefonu ver!
Scott dümdüz bakarak telefonu bana uzattı. Bir süre sonra etkisinden çıkınca güldüm.E: alabilirsin canım.
Diğerleri de güldü.
E: şimdi gidiyorum. Ama prşimden gelmeyin. Şu anlık ;)
Liam yanıma gelip sarıldı ve öptü. Karşılık verdim ve ayrıldık.
E: iyi olacağım Liam.
Ld: seni seviyorum.
E: bende seni seviyorum...
Kapıdan çıkıp ormanın içine girdim. Yavaşça yürüyordum. Bir süre sonra o eve geldim. Burda güzel anılarım yok ama girmek zorundayım.
Bozulmuş olan o toz orda duruyordu. Beni bağladıkları zincir ve diğer şeyler. Fırlattığı yemek bile duruyordı.
Beni bağladığı yere bakarken geldiler. Arkamı döndüm. Evet 7 kişilerdi. Saydığım herkes karşımda duruyordu. Dean ortadan yanında Tyler diğer yanında da Alice vardı. Tabi ki onu alacak. Benden intikam almaya çalıştı ya güya.
E: kimse zarar görmek zorunda değil Dean.
D: evet, ama sen öylesin.
E: bana zarar veremeyeceğini biliyorum.
T: benim de verebileceğimi biliyorsun.
E: oh Tyler, seni görmemişim. Malum burda biraz çakma Alfa gibi kalmışsın.
D: biliyordun değil mi?
E: evet biliyordum. Bide utanmadan Alice'i yollamışsınız.
D: Alice'i biz yollamadık ama iyi ki gitmiş.
Alice bana bakıp gülümsedi. Göz çevirip Dean'a döndüm.
E: Dean, neler yapabileceğim hakkında bir fikrin yok. Ya da benim ne kadar tehlikeli olduğum hakkında.
T: sanırım kontrolü öğrenmişsin. Ben seni kaçırdığım da bilmiyordun.
E: fazlasını biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐞 𝐖𝐞 𝐓𝐨 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐬?
Fanfiction"Haberci rüya haber alınana kadar görülür" Sanki daha önce... Jennifer gibi! #teenwolf 🏅15 Düzenlemede - 05.01.2024