33.

84 9 2
                                    

Bölüm şarkısı: Train Wreck
______________________________

Sabah uyandım. Saate baktığımda 11 olmuştu. Zaten hafta sonuydu. O yüzden sıkıntı olmaz.

Yataktan kalkıp aşağı indim. Liam koltukta oturuyordu. Bacaklarımda dün biraz ağrı vardı. Ama bugün iyidim.

Gidip Liam'ın yanına oturdum.

L: nasılsın güzelim?

E: iyi. Sen?

L: bende iyi.

Kafamı kaldırıp etrafa baktım. Ev dağınık değildi.

E: Scott'lar gelicekti.

L: aa evet, çağırmıştın.

E: büyük ihtimalle öğlene doğru gelirler.

L: yani büyük ihtimalle.

E: üzerimi değiştirip geliyorum.

L: tamam.

Yukarı çıkıp odaya girdim. Etrafa bakıp telefonumu aradım. Telefonu gördüm ve tam yanına gidecekken midem aşırı derecede bulandı. Koşarak banyoya girdim ve kusmaya başladım.

Sanırım Liam sesi duydu ve hızlı bir ayak sesleri geldi. Liam kapıyı ittidi ve beni gördü.

Hemen yanıma gelip saçımı tuttu. Kustuktan sonra geri çekildim. Duvara yaslandım.

L: noldu?

Kafamı geriye yaslayıp elimle saçımı karıştırdım.

L: Elizabeth iyi misin?

E: bilmiyorum.

Günlerdir zar zor yemek yiyordum. Yani canım istemiyordu. Ama bunu Liam'a söyleyemem... Söylesem beni bitirir.

L: bence biliyorsun.

E: Liam... Sadece midem bulandı.

L: yalan söylüyorsun.

Kafamı eğdim. Derin bir nefes aldım.

L: söyleyecek misin artık?

Ayağa kalktım. Hızlı kalktığım için gözüm karamıştı. Bir an sarsıldım ama sonra kendime geldim. Lavabonun önüne gidip elimi yüzümü yıkadım.

L: Elizabeth söyler misin?

Havluyla elimi yüzümü kuraladım. Liam'ın yanına gittim.

E: midem bulandı, kustum. Bir şey yok.

L: yemek yemedin dimi? Kaç gündür yemiyorsun doğru düzgün.

E: Liam...

L: Elizabeth neden yapıyorsun bunu kendine? Sadece kendine acı çektiriyorsun. Yapma böyle.

E: midem almadı o yüzden yemedim.

L: üstünü değiştir aşağı gel.

E: tamam.

Liam aşağı indi bende odaya geçtim. Üzerime bir şeyler geçirip aşağı indim. Liam yemek hazırlamıştı.

L: ye bunları. Scott'lar gelicek birazdan.

E: Liam.

L: itiraz istemiyorum Elizabeth.

E: tamam.

Yemeği yedim ve masadan kalktım. Ordaki bulaşıkları falan toplayıp içeri geçtim.

Kısa bir süre sonra kapı çaldı.

𝐀𝐫𝐞 𝐖𝐞 𝐓𝐨 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐬?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin