The Wolves Of War (Final 36)

182 9 21
                                    

Hepimiz bir köşede kendimizi korumaya çalışıyorduk. Stiles ortada gözükmüyordu. Nerde diye bakıyordum ama görünmüyordu.

Scott'ın yanınada duruyordum. Yani aramızda boşluk vardı. Onun yanında ki duvarın kenarındaydım.

Scott'ın tam yanına bir adam geldi. Silahını Scott'a çevirdi. Tam vuracağı anda Stiles arabası ile adama çarptı.

Ss: ben birisini alt etmezsem olmaz.

D: biz etmezsek olmaz.

Derek son kazadan sonra gitmişti. Kimse görmemişti onu. Bende dahil. Yüzünde ister istemez bir gülümseme oluştu.

Derek hemen adamları devirmeye başladı. Bende saklandığım yerden çıktım ve dövüşmeye başladım.

Kontrolü elimize almıştık. Vurduğum yere düşüyordu. Bir adam boynumu koluyla tuttu. Karşımdan da biri geliyordu.

Çırpındım ama kurtulamadım. Derek beni gördü ve bana doğru koştu. Arkadan adamı tutup fırlattı. Karşıda ki adamın karnına vurdum ve geriye savruldu.

Derek'e gülümsedim. Kalanlarda kaçmaya başladı. Hepsi gittikten sonra Scott'ın yanına gittim. Deucalion yerdeydi. Ağzında kanlar vardı. Vurulmuştu. Bir sürü kurşunla.

Dc: Gerard... Seni yenemez... Ve bunu biliyor...

Yavaşça kafası kaydı ve durdu. Ölmüştü, Deucalion ölmüştü...

Scott ayağa kalktı. Derek'e sarıldı.

P: neden geldin?

Peter yine çok kibar(!)

D: bir kaç gün önce bir sürü buldum. Hepsi katledilmişti. Duvarda kanla yazılmış iki kelime vardı; Beacon Hills...

Sm: Beacon Hills için mi geri döndün?

D: hayır, senin için geri döndüm.

Stiles'ın arabadından ses gelmeye başladı. Stiles koşarak gitti. Bizde peşinden gittik.

(biliyorsunuz buraları. İşte savaş olduğunu diğerleirnin tehlikede olduğunu falan söylüyor sonra veterinere gidip plan yapıyorlar hatta Stiles ne yaptığını falan anlatıyor Derekle olan anılarını falan filan yazmaya üşendim)

Ben, Malia, Derek ve Scott okula gitmiştik. Lydia ve Stiles Jakson'ı almaya gitmişti. Liam'da hastanede olanlara yardıma gitmişti.

Okula girdik. Orda taşlaşmış biri vardı. Yanına gidip baktık.

E: bu Peter!

Biraz baktık.

D: kalbi hala atıyor, ölmemiş. Ama zayıf.

Bir süre ne yapacağımızı düşündük. Sonra ilerlemeye başladık. Sürekli birileri geziyordu. Saklanarak gidiyorduk.

M: saklanamayız. Peter dayanamaz.

Malia hemen olduğu yerden fırladı.

E: Malia!

Peşinden gittim. Diğerleri de peşimizden geldi. Yürüyorduk. Bir yerde durduk. Arkama baktım. Monroe elinde silahla duruyordu. Bir kurşun sıktı. Kurşun Scott'ın omzuna girdi. Scott yere düştü.

Sm: kaçırmayın.

Malia kükreyerek peşinden koştu. Scott'ın yanına eğildim. Elimi yarasına koydum.

E: sarı kurtboğan. Bu seni öldürür.

Scott ve Derek garip bir bakış attı. Derek ve ben Scott'ın ellerini omzumuza atıp bir sınıfa girdik.

𝐀𝐫𝐞 𝐖𝐞 𝐓𝐨 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐬?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin