*Lydia'dan*
Elizabeth Liam'ın kucağına bayılmıştı. Liam yavaşça yere oturdu. Elizabeth'i kucağına yatırdı.
Elizabeth fazla güç kullanımından bayılmıştı. Nerdeyse kaçırıldığımızdan beri gücünu kullanıyor.
Ld: Elizabeth... Güzelim başardın, bak kurtulduk. Uyan nolur.
Ss: Liam hastaneye götürelim.
Sm: arabalar burda değil. Neredeyiz bilmiyoruz.
Lm: burası...
Sm: ne?
Lm: buraya daha önce geldik. Allison ben ve Elizabeth. Allison ok çalışacaktı. Burası Elizabeth'in evinden biraz uzak. Ama biliyorum.
Sm: gidelim o zaman.
Ss: Elizabeth?
L: ben taşırım.
Lm: Liam çok uzak.
Ld: umrumda degil.
Liam Elizabeth'i kucağına aldı. Ayağa kalktı ve yürümeye başladık. Nasıl taşıyacağını düşünüyordum. Çünkü cidden yakın değildi.
Baya yürüdük. Ama tüm ısrarlarımıza rağmen Liam durmuyordu. Hepimiz kaç defa dinlenelim dedik. Ama asla kabul etmiyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra vardık. Hızla eve girip Stiles'ın ve Elizabeth'in arabasının anahtarını aldım.
Stiles'a anahtarını verdim. Liam ve Elizabeth Stiles'la gitti. Bende Elizabeth'in arabası aldım. Scott, Malia ve ben gidecektik.
İkimizde arabayı çalıştırdık ve hızlı bir şekilde hastaneye doğru sürdük.
Hastaneye vardık. Liam hızlıca arabadan indi. Arkasından hepimiz. Melissa bizi gördü ve gözleri kocaman açıldı.
Hızlıca sedye getirdi. Liam Elizabeth'i yatırdı.
M: noldu?
Sm: gücünü çok fazla kullandı. Halsiz.
M: ne zamandır böyle?
Sm: uzun zamandır.
Melissa'nın gözleri kocaman açıldı. Malia'yı gördü. Birisine seslendi ve o kişide hızlı bir şekilde yanımıza gelip Malia'yı aldı.
Elizabeth'in peşinden gittim. Bir odaya soktular. Liam ve Scott içeri girmeye çalıştı.
M: hey! Buraya girmemeniz gerekiyor.
L: hayır burda kalmam. Girmem gerekiyor.
M: üzgünüm Liam, giremezsiniz.
L: bak benim sevgilim orda yatıyor ben burda elim kolum bağlı oturamam.
Liam'ın sesi titriyordu. Bu kadarı çok fazla... Melissa kafası iki yana sallayıp kapıyı kapattı. Liam kapıya doğru gidecekti ki Scott onu durdurdu ve ona sarıldı.
Liam'ın gözünden yaşlar akıyordu. Ama ne çare. Gidip Malia'ya baktım. O biraz daha iyi gibiydi. Yarasına pansuman yapmışlardı. İyileşmeyi bekliyordu.
M: Elizabeth iyi mi?
Lm: bilmiyoruz. İçeri almıyorlar. Scott ve Liam kapıda bekliyor.
M: ne zaman girdi?
Lm: oldu baya. Yarım saatten fazla.
Kapı tıklandı. Kafamızı oraya çevirdik. Gelen Scott'dı.
Sm: Stiles, Liam'ın yanına gider misin biraz?
Stiles kafa salladı ve dışarı çıktı.
Sm: iyi misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐞 𝐖𝐞 𝐓𝐨 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐬?
Fanfiction"Haberci rüya haber alınana kadar görülür" Sanki daha önce... Jennifer gibi! #teenwolf 🏅15 Düzenlemede - 05.01.2024