27.

105 7 7
                                    

E:şimdi nolucak? Gideceksin yani?

K: zorundayım. Anlaşma yaptık.

E: seni de kaybetmek istemiyorum.

K: biliyorum, ama yapabilirsin. O kadar şeyin üstesinden geldin, beni de bir gün unutacaksın.

E: unutmayacağım. Asla.

Ss: ne zaman gideceksin?

K: ımm... Yarın...

E: NE?! Bunu neden bize daha önce söylemedin?

K: söyleyemedim.

E: o zaman bugünü birlikte geçirelim. Son kez. Sonra Scott ile birlikte geçirirsiniz. Olur mu?

K: evet, olur.

Hala göz yaşlarımı tutamıyordum. Kira da dolu gözlerle karşım da duruyordu.

K: tamam. Ağlama artık.

Herkes bir köşede mahvolmuş bir haldeydi. Bu haber hepimizi derinden etkilemişti.

Normalde Kira ile o kadar yakın değildim, değildik. Ama yakındık gibi de. Malia ayağa kalktı. Yüzünde ki yaşları sildi.

M: tamam yeter. Kalkın hadi vakit geçirelim. Bu şekilde zamanızmızı harcayamayız.

***

Akşama kadar birlikte vakit geçirdik. Akşam olunca Kira ve Scott eve gitti. Herkes yavaş yavaş dağılıyordu. Liam ve ben de eve gitmeye karar verdik.

O kadar güldük eğlendik ama bunlar hiç bir şeydi. Yarın gittiğinde hepsi onunla birlikte gidecek.

"tamam da yıpratma artık kendini, belki de iyisi budur?"

E: yıpratmamak elde değil. Her şey boş geliyor şu an. Sanki bile bile çukura gidiyormuşum gibi.

L: sen?... Doğru. Ama böylesi onun için daha iyi olacaktır. Emin ol zorunda olmasaydı gitmek istemedi.

E: hiç bir şey hissedemiyorum.

L: farkındayım. Ama yapma. Daha fazla üzme kendini.

Arabaya bindik. Sürmeye başladım. Yavaş yavaş hızlanıyordum. Ama bunun farkında değildim.

L: Elizabeth. Elizabeth fazla hızlı gidiyorsun?

Liam bir şeyler söylüyordu ama bana uğultu gibi geliyordu.

L: ELİZABETH YAVAŞLA!

Hızla kafamı kaldırıp baktım. Boş yolda son hızla gidiyorduk. Karşıdan bir araba gelmeye başladı.

L: ELİZABETH!

Frene basmaya çalıştım ama olmuyordu. Karşıda ki araba da son gaz gibi bir şeydi.

Elimi havaya kaldırdım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐀𝐫𝐞 𝐖𝐞 𝐓𝐨 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐬?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin