Selamm elimden geldiğince hergün bölüm atmaya çalışacağım işe gittiğim günler biraz aksayabilir . sizi seviyorum . 💛🌈( Mingi )
Çocukların ısrarı üzerine geldiğim barda sıkıla sıkıla oturuyodum . Bugün bir başka geçmiyordu sanki , yada eğlenceyi bulamamıştım , bilmiyorum . Henüz sarhoş değildim ama fazla ayıkta sayılmazdım . Bizimkilere nazaran daha iyi durumda olduğum kesindi .
Daha yeni atanmıştık hepimiz öğretmenliğe , ben Seonghwa ile aynı üniversiteden mezun olduğum için uzun zamandır tanışıyorduk . Diğerleri ile kısa zamanda tanışsakta uzun bir süredir birbirimizi tanıyormuş gibiydik.
San ' nın yükselişleri ile düşüncelere daldığım tanışma sürecimiz kafamdan uçup gitmiş San ' a odaklanmıştım .
" Şu köşede oturanlar bizim meşhur öğrenci tayfamız değilmi ya ? "
Köşeye doğru baktığımda gerçektende onlardı , diğerlerine pek şaşırmasamda okul birincisi olan Yunho ' yu da buralarda görmem garibime gitmişti.
" Çenesi düşük Wooyoung ne zamandan beri bu kadar sexy "
San , her zaman böyleydi işte , fazlasıyla çapkın . Kendi arkadaşıma gülerken gözüm yine onlardan tarafa kaydı. Hepsini okulda aynı kıyafetlerle gördüğümüzden , şimdi hepimize biraz farklı gelmişlerdi . Bizimkiler çocukların kıyafetlerini eleştirirken , gözlerim Yunho'yu buldu tekrardan. Okul birincisi biri olarak , her gün ders çalışıp dinlenme gibi bir etkinliklerde bulunacağını düşündüğümden midir yoksa gözümdeki çalışkan öğrenci imajından mıdır bilmem , ister istemez garip gelmişti ve sürekli bakma isteği uyandırıyordu .
Omuzları transparan bir gömlek fazla iddialıydı ve bunu güzelde kaldırmıştı . Gözlerim üzerinde biraz daha gezinirken , Yunho Jongho ile , Wooyoung 'ın üzerine atlamıştı . Kıkırdamadan edemedim . Çok komikti ve bir o kadarda tatlı . Üzerindeki sexy kıyafetlerle çelişen sarhoş ve tatlı Yunho hoşuma gitmişti.
Şu an yarı ayık yarı sarhoş olduğum için , yarı mantıklı yarı mantıksız düşünüyordum . Mesela Öğrencim hakkında böyle şeyler düşünmemem gerektiğini biliyordum ama düşünmeden de edemiyordum .
Onlar kapı dışarı atılırken , ne yapacaklarını merak edip sigara bahanesi ile dışarı çıktım .
Kenardaki iskele tarzı yerde onları izlerken , onlar karşı kaldırıma yığılmıştı . Küçük tatlı kavgalarını izlemek hoşuma gitmişti , yada sadece Yunho ' yu izlemek .
Ne konuştuklarını duymak adına , fazla dikkat çekmeden ileri kaydım.
" Hepinizi ben toplamak zorundamıyım ya " Hongjoong ' un ağlamaklı isyanına gülerken , Yunho kaldırıma doğru iyice uzandı . Mırıltı tonlarında Hongjoong ' a dil çıkarıp birşeyler söylesede duyamamıştım . Yüzümdeki manasız sırıtışla Yunho ' yu izlerken telefonum titremişti .
Titreyen telefonumu elime aldığımda , mesajın Yunho ' dan gelmesine mi şaşırayım yoksa içeriğine mi bilemedim . Ama tamamen sarhoş olmadığım halde , beni tamamen sarhoş edecek sözlerinde takılı kaldım .
Yunho 12 - C
ellwriniz kqlçamda çok
güzel dururdu bay song
Biraz önümde telefona bakarak , bir sağa bir sola yuvarlanıyodu . Bu tatlı halleri söylediklerini düşünmeme sebep olurken düşünmeden tepki verdim . Açıkçası bu nokta da mantık neydi unutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...