-36-

168 21 20
                                    


Mezun oluyorduk.

İyisi ile kötüsü ile koskoca bir yılın ve lise serüveninin sonuna gelmiştik artık. Ne ara bu kadar zaman geçti bilmiyordum . Bugün mezuniyet törenimiz haftaya bizi bekleyen büyük bir sınav vardı . Artık birer yetişkindik .

Mutluydum çünkü yanımda sevdiklerim vardı . İlkokul ve ortaokulda da birlikte mezun olduğum , çoçukluktan beri her adımı birlikte attığım arkadaşlarım ile şimdi bir mezuniyeti daha gerçekleşiriyorduk . Onlar sadece arkadaş değildi benim içim biz bir aileydik .

Her ilki birlikte yaşadığımız gibi , bir ilki daha birlikte tatmıştık . Aşık olmuştuk. Dört kişilik çekirdek ailemiz daha da büyümüş ve sekiz kişilik sonsuz bir aile olmuştuk şimdi .

Mutluluğumun yanında hafif bir heyecanda vardı . Hepimiz sıra ile çıkıp diplomalaramızı alıp kürsüde sınıf sınıf sıra olmuştuk şimdi ise okul birincisi açıklanacaktı . Okul birincisi plaket alırken konuşmada yapıyordu ve ben inanın hiç birşey düşünmemiştim , doğaçlama yapacaktım . Umuyorum ki heycandan batırmam. 

İsmim okunduğunda içimdeki o heyecan ile birlikte , sınıflardan bir kaç adım daha öne adım attım. Yeosang hyung , elindeki plaketi müdüre verdikten sonra müdür kalsik tebrik konuşması yapıp bana uzattı. 

Konuşmayı yapmam gereken kısım geldiğinde gergince mikrofona yaklaştım . O an içimden ne geçiyorsa onu konuşmaya başladım .

" Öncelikle dört yıl boyunca emeklerini eksik etmeyen öğretmenlerime ve her zaman anlayışlı olan sınıfıma teşekkür ediyorum. " derin bir nefes aldım .

" Kendimi bildim bileli yürüdüğüm bu yolda bana desteğini eksik etmeyen ailem dediğim arkadaşlarıma teşekkür ediyorum . " gözlerim öğretmenlerin oturduğu kısımda olan sevgilime kaydı önce sonrada hyunglarıma . Yüzlerinde kocaman gülümseme ile izliyorlardı .

" Dört kişilik ailemiz dahada büyüdü şimdi sekiz kişilik bir aileyiz . Onlardan öğrendiğim çok şey var her anlamda,bu yüzden onlarada çok teşekkür ediyorum.  Ailemize katıldıkları için hiç olmadığım kadar mutluyum ." Bir nefes daha. 

" Daha gidecek çok yolumuz var . Dört kişi başladık kalan yoluma sekiz kişi devam etmek istiyorum. Bu yolda sekiz kişi ile birlikte sonsuza kadar yürümek istiyorum . Teşekkür ederim. " konuşma bittiğinde bizim sınıfın olduğu kısma geçtim .

Kep atma faslıda geçtikten sonra sıra yıl sonu gösterilerine gelmişti . Sahne almak isteyen herkes yeteneklerine göre  bir performans hazırlıyordu ve tüm okul eğleniyordu . Çocuklarla şarkı söylemeyi sevdiğimiz için bizde katılmıştık , başta birlikte söylemeyi düşünsekte sonradan ayrı söylemeye karar vermiştik lakin Hongjoong ve Wooyoung birlikte söyleyecekti . Biz Jongho ile daha sakin şarkılar tercih etmiştik bireysel olarak. Hongjoong ise elektro gitarı ile rap yapıp sahneyi yıkmak istemişti , Wooyoung ise ona vokalde eşlik edecekti .

Sahne hazırlanırken bizde arkada bekliyorduk . Yeonjun'larda bize destek için yanımıza gelmişti. 

" Ne duygusal konuştun Yunho vallahi ağlayacaktım . " diye drama yapan Yeonjun'a güldük .

" Sahneyi yıkın bu gece , herkes okulun popüler dörtlüsü kimmiş bir görsün. " dedi Jaemin . Yeonjun da fazla gaza gemişti Jaemin ile çığlık atıp duruyordu.

" O değilde ben hala aileye katılan dörtlüyü merak ediyorum . " deyip güldü Lia .

" O kadat sabrettiniz bir gün daha sabredersiniz herhalde. " dedim . Bizimkilerde onayladı. 

Sahnenin hazır olduğu söylediğinde ayaklandık. İlk Hongjoong ve Wooyoung çıkıyordu . Hongjoong'un saçları artık sarıydı ve giydiği kıyafetlerle tam bir rock yıldızı gibi görünüyordu . Wooyoung'ta öyle , o da siyah olan saçının birazını sarı yapmıştı.

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin