-22-

262 32 33
                                    


Gecemiz uzundu ve sadece bize özeldi . Şarkılar söylenmiş , gözlerimizin içi gülümsüyor ait oldukları yeri buldukları için . Ellerimiz kenetli sıkıca birbirine , hiç ayrılmak istemiyor . Dudaklarımız kıvrılıyor , yüzümüzde bozulmayan gülümseme , bakışlarımız kesiştiğinden beri gülümsüyoruz çünkü heyecanlıyız .

Mutluyum , mutluyuz .

On dakika önce çıktık ve haşmetlimin arabası ile ona gidiyorduk . Araba sürerken bir o kadar ciddi bir o kadar mükemmel görünen  sevgilimi izliyordum . Sahi artık sevgilim . Bunu düşündükçe gülmeden duramıyordum , aptal aşıklar gibiydim , onunda benden pek farkı yoktu . Heyecanlıydık ikimizde çünkü sevgili olduğumuz ilk günümüzdü. O kadar mutluydum ki camı açıp herkese " Mingi artık benim sevgilim Millet " diye bağırmak  istiyordum , içim içime sığmıyordu . Sanırım aşk böyle birşey .

Ellerimizi hala ayırmamıştık , şimdi bir eli direksiyonda diğer eli benim elimde. Can sağlığımız için onun gözleri yolda benim gözlerim ise onda . Arabaya bindiğimden beri başımı koltuğa yaslamış gülerek onu izliyordum . Ömür boyu şöyle durabilirdim .

" Geldik. " dedi gülümseyerek . Ellerimizi ayırmak zorunda kaldığım için dudaklarım büzülsede anında eski şeklini geri aldı çünkü artık bu elin sahibiydim . Bende güldüğümde, Mingi anahtarla kapıyı açtı ve içeri geçtik . Sadece onu takip ediyordum .

Onun odasına girdiğimizde dolaba yönelirken bende üzerimdeki kabanımla hırkamı çıkarıp kenardakı askılığa astım .

" Üstümüzü değiştirelim sonra ben kendi ellerimle yemek yapacağım sana . " dedi ellinde pijama takımı ile yanıma gelirken .

" Zehirlenmeyiz deĝil mi ? " dedim gülerek şakasına .

" Aşk olsun . "  her hareketi , her kelimesi beni  heyecanlandırıyordu .

" Olsun " dedim gülümseyerek. Aşk hep olsun .

Küçük bir kıkırtı bıraktı odaya , " Sen burda rahat rahat giyin , ben karşı odada üstümü değiştirip mutfağa ineceğim, yanıma gelirsin . " dedi ve yanağıma öpücük kondurup kaçtı . Bir an kendime gelemediğim için bir iki dakika kaldım öylece ayakta . Sonra pijama takımını aldım ve üstümü değiştirdim . Ben çok azıcık kısa olsamda boylarımız hemen hemen aynıydı fakat Mingi benden daha kalıplı olduğu için kıyafet üzerimde baya bol durmuştu , eşofman belimden düşmesin diye iplerini sıkıca bağlamıştım . Sonra lavaboya girip çıktıktan sonra mutfağa indim .

Çoktan sebzeleri doğramaya başlayan haşmetli sevgilime yaklaşıp sarıldım ve hafifce ayaklarımı kaldırıp çenemi omzuna koydum .

" Yardım edeyim mi ? Yemek yapmayı severim . " dedim .

" Bugün ben yapıyorum sen yiyorsun , bir günde ben gelirim sen yaparsın ben yerim olur mu ? "

" Tamam ozaman . " dedim sevinçle ve yan taraftaki tezgaha oturdum . Sabahtan beri bildirim gelen telefonumu elime alıp gruba girdim .

Bu öğretmenler başa bela :D

Hongjoong

YUYUUUU

Wooyoung

Çatlıcam artık

Jongho

İki saatir ne
yapiyonuz detay
istiyorum
Sevgili oldunuzmu
Sevistinizmi
acil detay

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin