Dangerous woman- Ariana Grande
Red lights- Bang Chan , Hyunjin
Taste - Hyunjin , Minho , Felix
Youth - Yunho , Mingi
Legends never die
*Bölümü yazarken dinlediğim şarkılar , isteğe bağlı dinleyebilirsiniz ._________________________________
Zaman nasıl geçti bilmiyorum . O cümleden sonra hiçbir derse odaklanamadım , aklımda sadece o an dönüp durmuştu .
Okulun başında dört yeni öğretmen gelecek ve hepinizin kaderi değişecek deseler asla inanmazdım lakin öyle oldu , hepimizin kaderi değişti . Küçüklükten bu yana her ilki birlikte tattığım çocukluk arkadaşlarım ile büyüdük ve bir ilki daha birlikte yaşadık ; aşık olduk . Okulun başında etkilenip dilimzden düşürmediğimiz öğretmenler şimdi kalbimizin merkezine taht kurmuşlardı .
Dürüst olmam gerekirse onu ilk gördüğüm günden beri düşüncelerimi işgal ediyordu , her anlamda benimle birlikte olmuştu , rüyalarıma kadar . Ben ondan etkilendiğimi , o sınıf kapısından içeri girdiği ilk gün çoktan kabul etmiştim . Çocuklarla sarhoş olduğumuz günde açık vermiştim işte lakin şimdi düşünüyorum da , o gün yaşanmasaydı belkide bügüne kadar gelemezdik .
Şimdi de haşmetli sevgilimin kapısının önünde durmuş sakinleşmeye çalışıyordum . Bugün bana yaptığına inat , bar gecesi giydiğim omuzları transparan gömleğimi giyip üç düğmesinide açık bırakmıştım . Yangına körükle gidiyordum resmen ama o an bunu çok umursamadım çünkü muhtemelen birazdan alev alacaktık zaten .
Kapı aniden açılınca yerimde sıçradım ve gözlerim ardına kadar açıldı.
" Daha ne kadar orada beklemeyi düşünüyorsun . " dedi gülerek. Bense hala kapıda durmuş onu izliyordum . Üzerini değiştirmemişti çünkü bu kombinin beni delirtiğini biliyordu .
" Biraz daha böyle durursan vazgeçtiğini düşüneceğim . " dedi ,
" Hayır . Ben ,-şey " iki cümleyi bile bir araya getiremeyecek kadar heyecanlıydım şuan ve konuşamadığım için kendime sövüyordum içimden .
'ne vazgeçmesi seni gördüğüm ilk andan beri bu gün aklımda dolaşıyordu' demek istesem de tabiki böyle birşey söyleyemezdim . Birazdan olacakları bilerek buraya gelmek beni fazlaca strese sokmuştu , sakinleşemiyordum bir türlü . Elim ayağım birbirine dolandı , dilim tutuldu sanki konuşamadım o an . Oda heyecanımı anlamıştı , gülerek elimden tutup içeriye çekti ve " Gel . " dedi sadece , bende beni peşinde sürüklemesine izin verdim . İçeri geçtik , kabanımı çıkarıp kenara koydum oturmadan önce . İcerisi çok aydınlık değildi loş bir ışık vardı ve ortadaki küçük sehpada bir kadeh içki vardı .
" Sarhoş olmamızı istemiyorum . " dedi birer bardak içki doldururken .
" O yüzden şöyle birşey yapacağız ; bir bardak içki ve bir itiraf . " dedi bardağı elime tutuşturup yanıma otururken . Mantıklıydı , birazdan olacaklara heycan katmak istiyordu .
" İlk sen başla o zaman . " dedim . Oda kafasını geriye yaslayıp bir müddet düşündü . O düşünürken ben gözlerimi ondan alamadım , gözlerim üzerinde geziniyordu ve o damarlı ellerinin birazdan her bir zerremde dolaşacak olması yutkunmama sebep oluyordu .
Kafasını kaldırıp bardağı tekledi konuşmadan önce , " Bar gecesi " dedi önce , yutkunup devam etti . " Benim olmanı çok istedim , hatta o kadar istedim ki o geceden sonra bir şekilde hep seni düşünurken buldum kendimi." dedi ve zaten hızlı atan kalbim dahada şaha kalmıştı şimdi. İlk geldiğin günden beri aklımda sen varsın benim , ah be sevgilim ben seni başka ne şekillerde düşündüm haberin yok dedim içimden . Sonra bunu itirafımda kullanmaya karar verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...