" Aşkım valizlerimi alır mısın ? "
Zorlukla , sürüye sürüye getirmeye çalıştığım valizleri haşmetlime verdim.
" Ne koydun bunların içine bu kadar ?" Dedi , kaldırdığı valizleri arabaya doğru götürürken .
" Ne kadar çok gezme , o kadar çok kıyafet." Dedim arabaya otururken. Eşyalarımızı koyan sevgilimde yerini aldı .
" Yaklaşık dört saat yolumuz var uykun gelirse uyu . "
" Tamam. "
Şu anlık uykum pek yoktu bu yüzden hafif bir müzik açtım ve eşlik ederek yola odaklandım . Bir süre sonra Wooyoung arayınca müziğin sesini kısmak zorunda kalmıştım .
" Efendim Woo ?"
" Çıktınız mı yola ? "
" Evet "
" Dikkat edin yolda , gidince haber ver."
" Tamam anne " dedim gülerek .
" off ben çok alışmışım Yunho'ya diye çıkıp sevgilime gitmeye ."
" İki gün sonra sizde geleceksiniz zaten iki gün ayrı kalıver. " dedim
" Kalamam ben iki gün." Dedi ağlamaklı sesle .
" Kalırsın , ayrıca önceden bizde yatıp kalkardın patetesli börek gömüp video oyunları oynardık . Unutulduk . " dedim.
" Aşk olsun önceki kadar sık olmasa bile yine yapıyoruz." dedi Wooyoung . Kıkırdadım . Yedi yirmi dört birlikte olmasak bile yine her zaman yan yanaydık .
" Neyse kapatıyorum görüşürüz , annem selam söyle diyor Mina anneme . "
" Söylerim görüşürüz." Kısa bir konuşmadan sonra telefonu kapatıp kıstığım müziğin sesini açtım . Sevgilim yola odaklıydı . Araba sürerken ciddi ve seksi olduğunu demiştim değil mi ? Ciddi bir şekilde yola odaklı olan sevgilime gülümseyip pencere tarafına çevirdim kafamı ve geriye yaslandım . Arkadan gelen hafif müzik sesi ile geçtiğimiz yollardaki manzarayı seyrediyordum . Bu beni mayıştırıyordu biraz .
..
" Sevgilim "
Duyduğum sesle gözlerimi aralamaya çalıştım zorlukla , güneş geliyordu .
" Ne zamandır uyuyorum ?" Gözlerimi zorlada olsa açmıştım , benzincide duruyorduk.
" Bir buçuk saatten fazla oldu , uyandırmayacaktım ama merkeze geldik evi tarif etmen gerekiyor . " dedi sevgilim . Bir taraftan benzin dolduran adama parasını verdi.
" İyi yapmışsın zaten çok birşey kalmadı , yirmi dakikalık falan bir yolumuz var . " dedim .
" Birşey istiyor musun marketten ? Sen uyurken ben bir iki farklı çeşit tatlı aldım annen için . " Haşmetlimin dudaklarına küçük öpücük kondurup yakasını düzeltiyormuş gibi yaptım. "Benim düşünceli sevgilim ." Gülümseyip benim gibi bir öpücük bıraktı oda dudaklarıma. "Birşey istemiyorum ben." Dedim .
" Annem şimdi neler yapmıştır , ellerinden yemek yemeyi özlemişim."
Haşmetlim arabayı çalıştırıp , şehir merkezine doğru sürdü . Bir taraftan bende yolu tarif ediyordum . Bu akşam annemgille vakit geçirmek için merkezdeki evimizde annemlerin yanında kalacaktık . Birde deniz kenarında bir yazlığımız vardı , çocuklar gelince hep birlikte orda eğlenip tatil yapacaktık lakin onlar gelmeden sevgilimle baş başa da kalmak istiyordum . O yüzden yarın yazlığa geçecektik. Hep birlikte bir kaç gün tatil yaptıktan sonra yine annemlerle vakit geçirmek için merkeze gelirdik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...