Selamlar biraz geciktim miyane ♡ bu aralar biraz yoğundum .
İyi okumalar 👋
____________________________
" Yeonjun yavaş lan ! "
Hızını alamadığı için zıplaya zıplaya kayan arkadaşlarıma kahkaha patlatmıştım .
" Senin arkanda kaymak hataydı değerli götümü kaybediyordum "
" Senin götün varmıda "
Didişen Yeonjun ve Hongjoong ikilisini bir kenarda bırakarak Woo ' nun yanına geldim .
" Teleferiklere binelim mi ? "
" Çok yüksek lan düşer miyiz ? " güldüm.
" Saçmalama korumaları var bir sürü . "
" Tamam o zaman San ' a da söyleyeyim, binmek isteyen herkesle binelim . "
San , Yeosang , Seonghwa ve haşmetlim , kenardaki kafenin önünde yanan varil ateşinin başında sıcak kahvelerini yudumlayarak öğrencileri izliyorlardı . Haşmetlimde burada olsa gerek rahat rahat eğlenip, çoçuklarla saçmalıklarına katılamıyordum , Wooyoung ile de sadece bir kere kaymıştım . İzleniyor hissi ile gerildiğim içindi galiba ama yinede eğlenmiştim . Kızlarla kartopu savaşı bile yapmıştık .
Haşmetlim ve hyungların yanına geldiğimzde hissetiğim sıcaklık rahatlamamı sağlamış , gözlerimi kapatma isteği uyandırmıştı . Baya üşümüştük çünkü .
" Hocam " dedi Woo , San hyunga gülümseyerek . Öğrenciler olduğu için temkinli davranıyorlardı .
" Teleferiklere biner miyiz , hep birlikte ? " dedi gülümsemesini bozmadan .
Bende gözüm haşmetlime değmesin diye ekstra çaba sarfediyordum . Bayağıdır birbirimizle atışmasakta , yinede beni sinir etmeyi bir şekilde başarıyordu . Şeytan diyor çek öp .
" Olur , öğrencileri bir araya toplayalım , giriş ücretlerini halledip bineriz . "
Teleferikler iki kişilikti , herkes binmek istememiş on kişi falan binmiştik . Ben Wooyoung ile oturuyordum , sırayla önümüzde öğrenciler , hyunglarım ve haşmetlim vardı .
" Yukarıdan manzara ne kadar güzel görünüyor . " dedim , insanlar küçük kalmış her yer beyaz .
" Şunlara bak ." Kahka atarak aşağıyı göstermişti Wooyoung. Kızlar , Mark ve Ten ' i kovalıyordu . Sanırım kar topu atmışlardı .
" Müzik açsak mı çok huzurlu ? "
" Valla olur , gökyüzünde süzülüyormuş gibi hissediyorum. "
Biraz manzarayı çektikten sonra , Lee know 'un coverladığı love me or leave me şarkısını açtım . Son zamanlarda buna takılmıştım . Şarkıya eşlik ederek yukarı doğru çıkıyorduk .
" Yukarı çıktıkça donuyoruz . "
Arkama dönüp Jaemin ve Yeonjun ikilisine baktım , titriyorlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...