Arkadaşlar tam smut yok ama sonlara doğru smutumsu bir kısım var belirtmiş olayım.
İyi okumalar ♡
_____________________________
" Birazdan eve birlikte geçeceğiz , cezanı da evde vereceğim . Kaytardığını düşünme. " dedi beni peşinde sürüklerken yanaklarımın domates rengine büründüğüne adım kadar emindim .
Lavabonun olduğu koridordan çıkıp onların oturduğu yere doğru ilerledik , bizimkiler çoktan orada oturuyordu . Muhtemelen San hyung çağırmıştı . Mingi aynı yerine otururken bende yanına oturdum , diğer tarafında ise hala adını bilmediğim arkadaş oturuyordu .
" Mingi , bizi tanıştırmayacak mısın ? " dedi anlamaz gözlerle önce bana sonra arkadaşlarıma bakarken . Bir elini de haşmetlimin omzuna koyunca sinirlenmiştim.
" Ben tanıştırayım bizi , " dedim sakince gülümseyerek , yanımda kaşlarını kaldırıp yarım ağız gülen sevgilim ve gülmemek için kendini zor tutan bizimkiler gülücüğün altında yatan gerçeği anlayabiliyordu . Oturduğum yerden ayaklandım ve sevgilime biraz kaymasını söyleyip ikisinin arasına oturdum gülüşümü bozmadan .
" Ben Mingi'nin sevgilisi Yunho . " dedim elimi uzatarak , kaşlarını kaldırdı ve elimı sıktı . " Jay "sonra haşmetlime döndü .
" Bir sevgilin olduğunu bilmiyordum . " dedi .
" Öğrenmiş oldun . " dedim aynı gülümsemeyle , sinirini bozduğumu anlamıştım . " Sana sormadım ama neyse . " diyere geveledi ve bizimkilere döndü .
" Onlarda benim arkadaşlarım , kısaca onlarıda tanıtayım . " Elimle San hyungun yanında oturan ve gülmemek için kendini yiyip bitiren Wooyoung'u gosterdim . " San hyungun sevgilisi Wooyoung. " Woo elini kaldırıp yüzündeki yapmacık gülümsele ile salladı. Seonghwa hyungun yanında oturan arkadaşımı gösterdim hemen sonra . " Seonghwa Hyungun sevgilisi Hongjoong. " aynı şekilde oda el salladığında , Jongho'yu gösterdim en son. " Yeosang hyungun sevgilisi Jongho ."
Herkesi tanıtma işlemim bittikten sonra oda yapmacık bir gülümseme ile memnun olduğunu söylmişti.
" Sen arkadaşını tanıtmayacak mısın ? " dedim , arkadaşına baktığımda Yeosang hyungtan ayrı oturduğu için üzülmüşe benziyordu lakin Jongho'nun sert bakışları ile olduğu koltuğa sinmiş kafası çokta yerine gibi durmuyordu .
" Kafası yerinde gibi değil sanki . " dedim gülerek . Seonghwa hyung ise kahakha atmamak için dudaklarını bastırıyordu birbirine . San hyung ve Wooyoung ise kıkır kıkır gülüyordu.
" Tanıtayım Jake kendisi , yakın arkadaşım . Kendisinin kusuruna bakmayın içki konusunda çok dayanıklı değildir . "
Herkes herkesle tanışmış normal sohbetler dönüyordu . Adını sonunda öğrendiğim Jay ise arada laf sokuyordu , sanki anlamıyordum . Şeytan diyor bir yumrukta ona geçir.
" Eee siz ne iş yapıyorsunuz Yunho ? " diye sordu Jay . Bu soru ile gerilmiştim . Ama gocunacağım birşey yoktu sadece zamanında bundan çok çektiğim içindi ve Mingi'nin de şuan ne düşündüğünü kestiremiyordum . Lakin çok düşünmedim .
" Öğrenciyim ben . " dedim direk .
" Öyle mi hangi bölümü okuyorsun ? " sabrım sınanıyordu gerçekten . Gözlerimi devirdim .
" Lise son sınıf . " gözleri açıldı .
" Hepiniz mi ?" Wooyoung onayladı .
" Yani hepiniz aslında öğretmenleriniz ile sevgili oldunuz . " dedi sanki dünyanın en büyük hatasını yapmışız gibi bakarken . Sonra devam etti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...