Bölüm şarkısı ' Ateez Mist '
Dinleyerek okuyabilirsiniz ♡La mia fransızca aitlik kelimesi
Türkçesi ' benim ' demek .____________________
Denediğim onuncu kıyafetide yatağıma fırlattım , etrafa baktığımda oldukça dağınıktı . Oflayarak dolabımdan bir gömlek daha çıkardım , göz gezdirerek olumsuzca kafa salladım ve onuda firlattım . Wooyoung suratına gelen gömleği indirdi ve bıkkınlıkla konuştu .
" Yuyu giyin artık . Her türlü mükemmelsin zaten . "
" Ay vallahi yeter . Ben el atıyorum ve ne verdiysem giyiyorsun yoksa kıyafetlerle boğucam seni . " diyerek ayaklandı Hongjoong , Jongho ise kıkır kıkır gülüyordu . Ne var arkadaş keyfimden mi böyleydim sanki , özen göstermek istiyordum ama hiçbir şey içime sinmiyordu .
Bugün pazardı. Mingi bana sadece akşam sekizde hazır olmamı söylemişti . Nereye gideceğimizi bilmiyordum bundan ötürüde kıyafet seçemiyordum biraz . Wooyoung'a gülüyordum ama ben daha beter olmuştum bu yüzden kendimi Hongjoong'a bıraktım .
Arada bizim çocuklar sayesinde bir araya gelsekte pek birşey yapmamıştık , uzun uzun konuşma firsatlarımız olmuştu ve biz birbirimizi çok iyi tanımak istercesine saatlerce konuşmuştuk . Lakin bugün sadece bize özeldi .
Ne kadar kırılsakta , ben artık beklemek istemiyordum . Yeterince beklemiştim zaten bu yüzden çocuklarla yaptığımız süründürme planlarını siktir etmiştim , zaten ben yapamazdımda yani bekleyemezdim ve bekleyemedim de.
Hongjoong bir kaç parça kıyafeti elime tutuşturdu .
" Bunları giy , bunlar çok uyumlu . " dedi ve beni döndürüp arkamdan itikledi .
" Hadi , hadi . "
Banyoya girdim ve Hongjoong'un elime tutuşturduklarını giyip çıktım .
" İşte harika oldun . " dedi Wooyoung.
" E tabi benim elim değdi . " Jongho Hongjoong'a göz devirirken takı çekmeceme gittim .
Geziden aldığım takı ve yüzüklerimide ekledim kombinime ve son olarakta dudaklarıma lip balmımı sürüp cebime attım . Her zaman yanımda taşırdım .
Tamamen hazır olduğumda , çocuklar beni boy aynasına doğru sürükledi ve hepsi benim arkamda dururken beğeni ile süzdük aynadaki beni .
" Bu görüntüden sonra Mingi hyungun dili tutulacak ." Dedi Jongho Wooyoung'da onayladı .
" Bugün bir kez daha aşık olacak " dedi , gözlerimiz aynadaki bendeydi hala ve Hongjoong bu benim eserim der gibi gururla bakıyordu .
O kadar iyi miydim ya ? Heyecanlanmıştım .
" Ben hazır olduğumu söyleyeyim . " dedim ve yatağın üzerinde dağılan kıyafetler arasında telefonumu aradım .
La mia
Ben hazırım
Ateşli müzikçi
Şimdi bir araba gelecek
seni almaya ve benim
yanıma getirecek
Tamam mı?Benim bazı şeyler
için hazırlık yapmam
gerekLa mia
|Kalbim
Anlaştık ♡
Ateşli müzikçi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanficOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...