-15-

296 36 25
                                    

Bol bol yorum yapın öptüm <3

____________________

Gezi günü gelip çatmıştı . Acayip heyecanlıydım , hem çok eğlenecektik , hemde haşmetlimle daha çok vaktim olacaktı. Bir türlü uyuyamayıp erkenden kalkmıştım . Valizimde eksik varmı diye kontrol ettikten sonra üzerime siyah kalın bol bir eşofman ile bol mavi bir sweet giydim . Hem sıcak hemde rahat olmak istedim , yolda giderken de rahatsız olmamak için salaş bir şekilde giyinmiştim .

Kendimi tamamen hazır hissedince Wooyoung ' a mesaj attım . On beş dakika içersinde zil çalınca , postal botlarım ve montumu alarak kapıyı açtım . Botlarımı giydikten sonra yola çıktık.

" Aşırı heyecanlıyım ya , öğretmenlerin tek odası olur yüksek ihtimalle gece herkes uyuyunca kaçıp , San'ımın koynunda uyuyacağım . "

" Manyaksın ya sırf şunun için heyecanlı olduğuna kalıbı basarım sanki her gün birlikte değilmişsiniz gibi . " dedim gülerek , çünkü canım arkadaşım Yujin anneme 'Yunho ' ya kalmaya gidiyorum' diyerek sevgilisine gidiyordu , haftanın üç günü .

" Olsun gizli iş yapmak daha eğlenceli . "

" Öteki türlüde gizli iş oluyor mal , Yujin annem bir gün kapıma gelirse direk satarım sevgilisine gitti derim haberin olsun . " yapmayacağımı bildiği için kahkaha attı .

" Annem zaten evden çok Yunho'da kalıyorsun diye isyan ediyor ama sonra Seni çok sevdiği için pasta börek yapıyor sana götüreyim diye " dediği zaman kaşlarımı çattım , bana pasta börek gelmiyordu .

" VE SEN ONLARI BANA GETİRMEYİP SEVGİLİNE Mİ GÖTÜRÜYORSUN ! " diye bağırdım .

Wooyoung zaten yaklaştığımız okula doğru koşup kapıda bekleyen bizimkilerin arkasına saklandı . Bende peşinden koştum .

" Ulan hainn , Ulan hain ! " bizimkilerin arasından Wooyoung'a vurmaya çalıştım .

" Noluyor amına koyayım neye yükseldiniz . " dedi Jongho , şuan ikimzde onu takmamıştık.

" patatesli olanda favorisi oldu aşkımın " deyip dil çıkarmıştı ve ben daha da sinirlenmiştim . Hayır patatesli benim favorimdi ya patatesli börekler benim herşeyim . Çocukların arasına daldığımda Wooyoung çığlık atıp geri koştu . Beş dakika boyunca okulda kovalamaca oynamanın sonunda Wooyoung San hyunga çarptı ve onun arkasına saklandı. Tek tük öğrenciler vardı bu yüzden aralarında biraz mesafe bırakmıştı . Etrafımızdakilerin bizi duymayacağı yerlerde olmasından dolayı rahat konuşuyordu canım arkadaşım .

" koru beni "

" Ya hyung , benim patatesli böreklerimi , benim için yapılan patatesli börekleri sana yediriyormuş bu hain . " Benim kısımlarını bastırarak söylediğimde San hyung güldü .

" Valla ne yalan söyleyeyim çok güzellerdi . "

" katil olcam ya " diye isyan ettim onlar benim içindi bikere.

" Sen birdaha Yunho'da kalıyom diye hyunga gitde seni Yujin anneme ispiyonliyim sevgilisine gidiyor diye ama harbiden dicem bu sefer . " dedim . Olamayan saçımı savurur gibi yapıp arkamı döndüm yürümeye başladım .
İki saniye sonra Wooyoung da sırtıma atladı .

" Bundan sonra bütün patatesli börekleri sana getircem söz . "

Sataşarak geçirdiğimiz on dakikanın sonunda otobüsümüz gelmişti . Hep birlikte otobüse bindikten sonra rastgele bir yerlere oturduk . Hocalar özel arabalarıyla geliyorlardı .

Önümde Jongho ve Hongjoong , arkamda Yeonjun ve Jaemin yanımda Wooyoung başımı şişirmişlerdi yemin ediyorum. Bu kadar gevezenin ortasında oturmak büyük sabır istiyordu . Sakin ve huzurlu bir yolculuk çekmek istediğim için kulaklığımı takıp cama yaslandım .

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin