-39- ( M )

290 23 8
                                    

Lose my breath - straykids
______________________

Güneş ışıkları " Sabah oldu uyan " dercesine gözlerimi delip geçerken hafifçe esnedim yatakta. Işığa rağmen aralamaya çalıştığım bakışlarımı etrafta gezdirdim . Sevgilim yanımda değildi , banyoda falan olduğunu düşünerek sorgulamadan kalktım yataktan lakin banyoda da değildi . Elimi yüzümü yıkayıp haşmetlime bakmak için odadan çıktım .

Kardeşimin odasından gülüşme sesleri geliyordu . Odaya girdiğimde bilgisayar oyunu oynayan kardeşim ve sevgilime güldüm .

"Sabah sabah ne bu enerji."

" Abi çok eğleniyoruz sende gelsene." Gülerek sevgilimin yanına oturdum .

" Senide alıştırmış küçük hanım ."

...

Annem yazlığın anahtarını bize teslim etmişti . Kahvaltıdan sonra annem ve kardeşimle de vakit geçirdik . Babam da gelince onunla da biraz oturup yola koyulmuştuk. Annem akşam yemeğine kalın desede geçe kalmak istememiştim, bu gece için planlarım vardı çocuklarda gelmeden güzel bir gece geçirmek istiyordum. Yolu tarif ederken müzik açtım kısık sesli . Markete uğrayıp bir kaç eksikleride almıştık.

Yaklaşık bir saat sonra deniz manzaralı yazlığımıza gelmiştik .

" Dört oda var zaten herkes çitfli kalır." Dedim . Valizleri indirirken . Çocuklar gelmeden en güzel odayı kendime seçecektim . İki tane denize bakan oda vardı artık diğeri kime denk gelirse.

Önce mutfağa aldıklarımızı bıraktım . Sevgilimde beni takip ederken , deniz manzaralı odanın tekine girdim ve valizlerimizi bıraktık .

" Acıktın mı ? " dedim. " Kardeşimle oyun oynarken çok efor sarfettik acıktım ben" dedim gülerek .

" Hazırlarız aşkım."

" Üzerimizi değiştirelim birlikte hazırlayalım ." Dedim.

İkimizin birlikte hazıraldığı güzel akşam yemeğinden sonra haşmetlim mutfağı toparlarken duş alacağımı söyleyip yukarı çıktım . Kısa bir duşun ardından sevgilimin getirdiği gömleklerinden seçtiğim beyaz saten gömleği giydim . Altıma boxerımdan başka birşey giyme gereksinimi duymadım, muhtemelen birazdan çıkacaktı. Saçlarımı hafif kurutup biraz nemli bıraktım. 

Aşağı inmeden önce Jongho'nun aldığı kırmızı kalpli kelepçeyi yastığın altına koydum. Aslında öyle fantazilerim yoktu ama denemekten zarar gelmezdi. Bu gece farklı ve bize ait olsun istiyordum.

Merdivenlerin başına geldiğimde çaktırmadan aşağı baktım . Haşmetlim elinde kumanda ile bıkınlıkla televizyona bakıyordu . Bugün birlikte vakit geçirmek istediğimi söylemiştim.  Muhtemelen bir şey izlemek için beni bekliyordu lakin bilmiyordu ki benim amacım tamamen başkaydı .

Merdivenin başında dikilmeyi kesip aşağı indim ses yaptığım için sevgilim bana döndüğünde kaşları kalktı .

" Yunho?"

Hiç birşey demeden yanına adımladım . Bugün utangaçlığı bir kenara bıraktım. Kumandayı alıp televizyonu kapadım.

"Bu gece sadece biz olalım istiyorum."dedim kucağına otururken. Gözlerim gözlerinde değil dudaklarındaydı. Dudaklarımı yalayıp bakışlarımızı birleştirdim."Senin için temizlendim sevgilim." Dedim gözlerimizi ayırmadan .

" Yarınımız yokmuşcasına sevişelim istiyorum , sen ve ben olarak . Özgürce biz olalım bu gece ." Diye fısıldadım.

Cümlemi bitirmemle beni kendine biraz daha çekip dudaklarıma yapışması bir oldu . Özlemiştim dudaklarını talan etmeyi. Üst dudağımı çekiştirirken hızına yetişmeye çalışıyordum. Dudaklarımız birbirini ezerken boşta olan elini gömleğin ucundan tenime değdirdi . Eli kızgın demir misali dokunduğu yerleri yakıp geçerken acı değil zevk alıyordum .

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin