Anyonggghaseyooo yorobunnn iki gündür iş ve iş gezisi nedeniyle bölüm atmamıstım uzatmadan sizi bölüme yolluyorumm 👋
( Yunho )
Göz kapaklarımı açamayacak kadar ağrıyan başım yataktan kalkmama engel oluyodu . Çocuklara mesaj atmayı kesip , nerede olduğuma bakmak için kalkmıştım . Bulunduğum odadan dışarı çıkıp , bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde kimse yok gibi görünüyordu ; ta ki karşıdaki kapıyı açıp uykusunda bile ateşli müzikçiyi görene kadar . Apar topar kendimi çıktığım odaya atıp telefonumu aldım , çocuklara mesaj attığımda bu işin altında Hongjoong ' un olduğunu anlamıştım .
Aynadan yansıyan görüntüme baktığımda , dün olanları hatırlamak için beynimi zorluyordum ama yok hiç bişe yoktu aklımda , en azından Woo gibi götümde ağrı yok diye kendimi teselli ederken , burdan bir an önce çıkmam gerektiğini hatırlayıp , kendi kıyafetlerimi aldım . Ateşli müzikçim ile sevişmeyi isterdim fakat bunu sarhoş olarak değilde beynimin her köşesine kazıyarak olmasını istiyordum , yada benimki sadece hayaldi . Üzerimi hızlıca değişip kapıyı kontrollü bir şekilde açtığımda hala uyuyor olduğundan derin nefes aldım . parmak uçlarımda ilerleyip dış kapıyı ses çıkarmadan açmaya çalıştım .
" Yunho ? "
Siktir .
Ne ara uyandın be adam . olduğum yerde geri dönerek , gergince gülümsesim .
" Konuşmamız gereken şeyler var biliyosun ve kaçıyor musun Jeong Yunho ? "
" Ş-şey sizi rahatsız etmek istememiştim . " içimden titreyen sesime söverek gözlerimi kaçırdım .
" Akşam yeterince rahatsız ettin zaten . "
Bu ne şimdi . Hadi benim kafam gidikti , sen niye devam ettin be adam ozaman rahatsız olduysan . Mesajlarda gayet memnundun . Sakinliğimi koruyarak cevap verdim .
" Üzgünüm amacım sizi rahatsız etmek değildi . "
" Bunu en çalışkan öğrencimi düşündüğüm için söylüyorum on sekiz yaşında bir bireyin barda sarhoş bir halde ne işi var ? senin geleceğini düşünüp ders çalışman gerekir . "
Sikerim öğrencinide ama .
" Afedersiniz Bay Song ama dışarıdaki hayatım beni ilgilendirir , yeterince ders çalıştığımı düşünüyorum . Açık ara farkla okul birincisi olmam da bunu kanıtlıyor zaten . Dediğiniz gibi sarhoştum ve bilmeyerek oldu bazı şeyler . Teşekkür ederim beni düşündüğünüz için . " arkamı dönüp zaten açtığım kapıdan çıkarken , bir anda arkamda belirip kapayı sertçe kapadı .
" Daha konuşmamızın bittiğini sanmıyorum . " nefesi kulağımı delip geçerken arkama döndüm yavaşça . Hem sinirleniyordum hem de nefesi altında eriyordum resmen .
" Ayrıca bir öğrencimin benim hakkımda arsız düşüncelerini sarhoş olduğuna veriyorum ozaman Jeong Yunho . " imalı imalı konuşurken benden beklemediği atağı yaptım , kafamı kaldırıp aramızda santimler olan yüzlerimizi eşitledim .
" Bir öğretmenin sarhoş olmadığı halde öğrencisini arzulamasını neye vermeliyim Bay Song ? "
Cevabını beklemeden kapıyı açıp çıktım . Orada kalsaydım aramızda geçen tuhaf gerilimden bayılabilirdim . Sinirlerim zaten yeterince bozulmuştu . Hayır ben sarhoştum tamam , sarhoş olmadığımda da onu düşünüyorum evet fakat bunlar benim kontrol edebildiğim şeyler değildi ve hiç bir zaman onu rahatsız etmek istemezdim. Bay Song ' a karşı net bir hislerim olduğunu söyleyemem sadece düşünüyordum işte ama o da ne diye devam etmişti . Düşündükçe kafayı yiyordum , daha öğretmen gözü ile bakabileceğimi de sanmıyordum aramızda geçen konuşmadan sonra .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...