-25-

251 32 33
                                    


Mingi*

Perdeden sızan ışık gözlerimi açmamı zorlasada , hafif araladım ve biraz kendime gelmeye çalıştım. Saate baktığımda dokuza geliyordu , açıkçası bugün okul olduğunu unutmuştum . Yunho aklımı başımdan alıyordu ve yapmam dediğim herşeyi tek tek yapıyordum fakat halimden memnundum . Eskiye döndüğümde , Yunho'yu kırdığım aklıma geldikçe kendime sövüyordum .

Göğsümde uyuyan bedene çevirdim bakışlarımı , o kadar güzel görünüyordu ki uykusunda sanki bir melek gibiydi . Dudakları hafif büzülmüş , saçları boynumu gıdıklıyor ve yanağı yattığı için şiş görünüyordu. Gülümsedim. 

Akşam duş aldıktan sonra , güzel bir uyku çekmiştik . Yunho'yu uyandırmadan başını yastığa koydum ve yanağını çok hafif bir öpücük kondurup kalktım . Güzel bir kahvaltı hazırlamam gerekti . Sabahki iki dersim boştu lakin öğlende okula gitmek zorundaydım bu yüzden gitmeden birlikte kahvaltı yapmak istiyordum .

Banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim . Dolaptan pankek için gerekli malzemeleri alıp , pankek hamurunu yapmaya koyuldum . Mutlulukla şarkı mırıldanıp kaseye koyduklarımı çırptıktan sonra pankek tavasını ateşe koyup pankekleri pişirdim . Dolaptan çıkardığım meyveleride doğrayıp masaya ekledim . Kalsik kahvaltılıklarıda koyduktan sonra sevgilimi uyandırmaya gittim .

Öylece bıraktığım gibi mışıl mışıl uyuyordu. Dudaklarını öpüp fısıldadım .

" Yunho ," biraz kıpırdanıp anlamadığım mırıltılar çıkarırken gözünü hafif araladı .

" Mingi ," dedi uykudan uyandığı için boğuk çıkan sesiyle. Biraz daha mırıldanırken gözünü geri kapattı , gülümsedim . Boynunda benim izlerimle yatağımda nasıl durduğunun farkında değildi .

Dudaklarına  kelebek öpücükler bırakıp tekrar konuştum .

" Uyanma vakti ," tek gözünü aralayarak gülümsediğinde bende güldüm .

" Günaydın güzelim . " kollarını boynuma dolarken yanağımı öptü .

" Günaydın . " dedi neşeli bir şekilde. 

" Kahvaltı hazırladım , " dedim burnumu boynuna götürüp güzel kokusunu koklarken .

" Kalkmamız gerek , öğlende okula gitmem lazım . "

" Ay ben okulu hep unuttum.  " dedi gözlerini dahada açarken . Bende unutmuştum kendimizi ana kaptırmıştık akşam .

" Gidecek misin şimdi ?" Dedi dudaklarını büzerek , büzdüğü dudaklarını öptüm .

" Bugün  yanında olmak isterdim ama maalesef dersim var , dersim bitince hemen geleceğim yanına tamam mı ?" Dedim .

"Çabuk gel ama ," dedi doğrulmaya çalışırken yüzü buruştu biraz .

" Acıyor mu ? "

" Biraz " dedi bakışlarını kaçırırken . Çoğu zaman arsız ve utanmaz olsada en olmadık yerlerde utanıyordu . Güldüm.

" Komidine krem bıraktım kahvaltı edelim süreriz . " gözlerini kocaman açtı .

" Ben sürerim . " kıkırdadım. Yunho böyleydi ne zaman utanacağını kestiremezdiniz . Kalktı ve paytak paytak banyoya ilerledi , yüzünden zorlandığını anlıyordum lakin utandığı için kaçıyordu. 

Banyodan çıktıktan sonra zorlandığı için kucağıma aldım .

" Mingi , yürüyebiliyorum . " desede zorlandığını bildiğim için " Sus , bakayım , " dedim . Mutfağa inip sandalyeye bıraktım kucağımdaki sevgilimi .

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin