-7-

304 39 41
                                    

Anyongggg yorobunnn 🤚

Bölüm sonu karakter tanıtımı yapayım dedim bakmayı unutmayın !!
______________________

Sahil çok soğuk olduğundan oturmamızla kalkmamız bir olmuştu , havalar birden soğuduğu için deniz kenarları fazla esintili oluyordu artık .
San hyungun fikri ile hepimiz onun evine gelmiştik film izlemek için , hyung diyorum evet çünkü bunu bizzat kendi istedi . Aynı şekilde yeosang hyung ve seonghwa hyungta öyle lakin buluştuğumuzdan beri mingi ile göz göze dahi gelmiyorduk ağzımızı bıçak açmıyordu . San hyung atıştırmalık almak için mutfağa gittiğinden beri kimse konuşmuyordu .

Sessizlik beni gererken San hyungun elinde çerez tabakları ile içeri girmesi  beni rahatlatmıştı .

" Ne tür bir film izlemek istersiniz "

Jongho 'nun korku filmi ,Wooyoung ,un aksiyon , Hongjoong 'un ise bilim kurgu isteyeceğinden adım kadar emindim .

" korku "

" aksiyon "

" bilim kurgu "

Hepsi aynı anda  konuştuğunda göz devirdim . Ne demiştim , ben yanılmam .

" Sen Yunho ? "

" Bana fark etmez "

" o zaman hepsinin içerdiği bir film açıyorum "

San hyung ve woo sağdaki koltukta yan yana oturuyorlardı , sol tarafta ise mingi , seonghwa ve yeosang hyung ; Hongjoong  ,jongho ve ben de ortadaki koltukta oturuyorduk . Film başladığında herkes filme odaklandı .
Arada ateşli müzikçiye kaçamak bakışlar atsamda gözlerimi televizyona çevirdim .

Filmin ortalarına doğru herkes pür dikkat izlesede ben odaklanamıyordum ,
Hepsi şu sexy fire hot burn olan müzikçinin suçu . Arada cips alma niyetine bakışlarımı da ona çeviriyordum . Gömleğin yakasını neden   sekizinci düğmeden iniklemeye başlarsın adam sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun  . Evet delirtmeye çalışıyordu gerçi hem sözleri hem giyinişi hemde hareketleri ile cidden beni sınıyordu , hyunglar ve mingi bey okulumuza daha bu sene gelmelerine rağmen hepimizi etkileri altına almışlardı . Bu kadar haşmetli beyler olunca hepimiz birine düştük , okulun ilk gününden beri  tabiri caizse ağzımızın  suları akıyordu .

korku  sahnesi gelmesiyle ses yükselmişti ani gelen yükses ses ile yerimde sıçrayıp kucağımda ki yastığa biraz daha sarıldım . Gözlerimi yine çaktırmadan ona çevirdiğimde yerinde biraz aşağı doğru kaymıştı ve zaten açık olan yakası daha da açılmıştı . Evet arkadaşlar  gerçekten sınanıyorum mecazen değil öyle böyle yani ve kesinlikle  ağzımın suları akmıyor .

...

" Aşırı iyi bir filmdi . "

" kesin ikinci sezon var . "

" gelde iki sene bekle şimdi "

Hyunglar ve bizimkiler film hakkında konuşurken biz yine susuyorduk . Çaktırmadan bir daha bakayım demiştim ama yakalandım sanırım , gözlerimizin kesişmesi ile hızla kafamı çevirdim  .

Ateşli müzikçi

Film yerine her dakika
beni izlediğini gördüm yunho
gözlerini kaçırmana gerek yok :)

Yunho 12 - C 

| hasi**rr fark edilmişim
| aptal yunho
| aptall

Yanılıyorsunuz Bay Song
ayrıca konu klavye olunca
diliniz açılıyor bakıyorum

Ateşli müzikçi

Are You Drunk? • YunGi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin