' Hongjoong 'Jongho'nun yoğun ısrarları üzerine hatta ısrar dersem çok kibar olur , bildiğin kendi kaldığım odadan kovulmuştum . Saat gece on ikiyi biraz geçmişti , sevgili arkadaşım Yeosang hyungu yanına çagırınca beni de kibar bi dille kovmuştu ve ben şuan Hwa beyimin odasına doğru yürüyordum . Jongho'ya biraz kızsamda , sahte bir kızmaydı bu çünkü şuan elime fırsat geçmişti , canım arkadaşım . Elime geçen bu fırsatı iyi değerlendirmeliydim , dudaklarımız yanlışlıkla değdiği o günden beri arada konuşsak bile yol katedemiyorduk . Kendisi o kadar kibar ve hareketlerine dikkat eden biriydi ki ve ben tam tersiydim . Zıt kutuplar birbirini çeker diyorlar , kesin doğru o .
Odanın kapısına gelince , kendime fighting dedikten sonra iki kere tıkladım.
Kapı aralanınca , gördüğüm Siyah tişört ve siyah eşofmanlı Seonghwa ile dilimi yutmuştum . Ne diyecektim ki ben . Gözlerini üzerimde gezdirdiğinde aydınlanma yaşadım . Çilekli pijamalarımla gelmiştim ben .Tam şuan yerin dibine girmek istiyordum .
" Pijamalarının , saçların ile uyumu harika . " dedi kıkırdarken .
Tanrım . Sakinim .
" Teşekkür ederim , hyung " dedim , San hyunglarda film izlediğimiz gece , okul dışında hyung dememizde sakınca olmadığını söylemişlerdi .
Biraz daha kapıda böyle beklersek dizlerimin bağı çözülecekti , devam ettim .
" Şey , sanırım kendi odamdan kovuldum , " dedim utangaç bakışlar atarak . Hadi ama Hongjoong sen daha cesur bir insansın .
" Jongho ve Yeosang ikilisi değil mi ? " dedi gülerek . Kafamı salladım .
" Gel " dedi , kapıda biraz yana kayarak.
İçeri girdim ama ne yapacağımı hiç bilmiyordum , sadece etrafı inceledim .
Burası bizim odamız gibi değildi , bir televizyon ve koltuk bile vardı ve yatak çift kişilikti . Bir dakika yatak çift kişilikti . Neyse kendine gel Hongjoong ." Bu odada televizyonda varmış , " dedim .
" Evet , film izlemek ister misin ?
" olur. " dedim , heyecanlı heyecanlı.
Evet şansım yaver gidiyordu . Koltuğa oturdum ve oda yanıma oturunca , netflixe girdik . Böyle otelin gözünü seveyim her halt vardı." Ne tür bir film izlemek istersin ? "
" Bilmem , fark etmez . "
Yarım saat boyunca film seçemediğimiz için rast gele bir dram filmi açmıştık . Baş rollerin buldukları her anda öpüşmesi benim için hiç iyi olmuyordu .
Bu öğretmenler başa bela :D
Hongjoong
Pistt uyudunuz mu
HelpppYunho
Noldu
Jongho
Uyumadim
rahat birakirsan
sevgilimle hasret
GidercemHongjoong
Ya jongho
Yeosang hyungla
Basbasa kalsin diye
Yer degsitirdik
Suan hwa beyimlen
Film izliyoz ama
Basroller bulduklari
Her yerde opusuyolar
yukseldimJongho
Yapis dudaklarina
Wooyoung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Drunk? • YunGi
FanfictionOkulun normal ama bir o kadarda normal olmayan öğrenci grubu, okulun normal ama bir o kadarda normal olmayan, fiziğe kafa atmış , yer çekimine meydan okumuş öğretmenlerine toplu olarak tutulursa...... Texting + düz yazı ağırlıklı Yungi ağırlıklı Ya...