Az da olsa iyi gibiyim deprem olmuş, iyi misiniz?
Depremzede bir arkadaşım var ve ne çadır var ne yiyecek desteği hava buz gibi.
Gerçekten bu ülke bitik halde.
Gördünüzmü yıkılan evleri un gibi olmuş.
Japonya da 9 şiddetinde deprem oluyor kocaman binalar yıkılmıyor.
Ayrıca da Mimar Sinan'ın bulduğu yay sistemini çaldılar, ama bu ülke sadece para düşünüyor. PARA!
Her malzemeden kaçıp kıytırık bir bina yapıyorsunuz, deprem oluyor un gibi oluyor her yer. ne biçim bi ülke bu ya! Eminim diğer ülkeler bize acıyordur.
Her sene olay her sene bu ne Allah aşkına!
2020 korona, 2021 deprem, yangın, 2022, savaş 2023,bomba oatlaması, deprem, bu ne her sene kaos yaşiyoruz.
Siz de yorulmadınız mı bunlardan?
Okuyanların çoğu Z kuşağı ve cidden yarısı hayattan yorulmuş halde.
Sizin ailenizin yada akrabalarınızın yakınının durumları nasıl?
Yazmaya devam eder miyim bilmiyorum, ama büyük ihtimal 1 hafta sonra olabilir, belki bölümleri yazar, daha sonra yayınlarım siz kendinizi nasıl hissediyorsanız (:
Birşey söyliyimmi içimdeki herşeyi buralara dökünce kendimi çok rahatlamış hissediyorum.
İğrenç olucak ama, kustuktan sonraki his gibi.
Küçüklükten beri hep yazma hayali ileyim. Ki başardığımı düşünüyorum :)
O zamanlar hayalim kitaplarımın birine geçmesi idi. Gerçekleşti.
Şimdiki hedefim;bu projemin başarılı olması. Gerçekten bu kitabın başarılı yerlere gitmesini istiyorum.
Rüya görmüştüm geçenlerde, yeni bir şeylere adım atıyordum, gerçek hayatta kişisel olarak çok istediğim bir şey elimdeydi. Anlamına baktığımda projenin başarılı olması idi. Çok inanmam ama hoşuma da gitti diyebilirim :) (Amin diyin xlsjşsjwşzkaşs)
Her neyse kuşlarım, benden bu kadar, canınızı sıkmayın ve tiktoğa girmeyin iştahınız kaçıyor cidden şxnşdkeşskslls
Her şey çok güzel olucak, inanın bana:)))) <33
Bu arada size merih'in karakterini değiştireceğim demiştim. Vazgeçtim, karakterim çok güzel hem böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Actiondaha fazla dayanamayıp koşarak gittim O evden, birdaha gelmemek üzere. Ancak yanağım morarmıştı, ve ayaklarım mosmordu yara ilaçları alıp ablamın evine gidicektim. Yanımda sadece 20 tl vardı, napıcağımı bilmiyordum açıkçası. Annemin eski sahibi old...