Kader Oyunu:7. Bölüm
İyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eymen in sesimiydi o.
"O ses.."
Aniden üzerini hızlıca giyinip içeri girdik...
"Eymen..."
Eymen resmen peçeteye sarılmış çığlık atıyordu.
"Bu ne lan?"
"Benim eserim, nasıl" göz kırptı. Tabikide Poyraz yapmıştı.
"O peçeteler ne kadar haberin varmı? Ve bu ne oğlum çin malı mumya gibi?" geçekten çin malı Mumya gibi gözüküyordu. Dizine kadar peçe ile sarılmış, yetmemiş gibi siyah bant ile bantlanmıştı. Ağzı da bağlanmış bağırmaya çalışıyor, çıkmaya çalışıyordu.
"Nasıl oldu lan bu?" dedim. Gerçekten çok komik gözüküyordu, gülsem alınır mıydı?
"Benim telefonumu kırdı, nasıl mı? Bana dediki Merih ve melis hakkında ne düşünüyorsun, konuşmayınca aldı kırmakla tehtid etti. Daha sonra hızlıca attı pencereden aşağı. Devamını biliyorsunuz."
"Haketmiş aslında." dedim dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemeye çalışarak.
"Servet yatırmıştım ona ya."
"Ben dahil bile değilim, beni sokmayın bile." dedi Mevsim.
Daha fazla dayanamadım çünkü bu hale nasıl kıydı onu bile sorguluyordum. Ama sorgulamam saçmaydı. Poyraz gibi bir çürümüş meşe kütüğü varken nasıl sorguluyordum ki?
"Poyraz." dedim dayanamayıp.
"Ne."
"Çürümüş meşe odunu'sun amk."
Aniden küfür savurdu."Kızım odunu anlarım kütük de onu bile anlarım ama gözünü seveyim meşe ne oğlum?" dediği an bendeki antenler attı. Kimse Meşe sözcüğüne laf edemez. Ettirmem!
"Bana bak bana, Meşe'me laf ettirmem tamam mı? O meşe ağaçları her şeyim."
"Meşe de ne buluyorsun çıldırtma beni, Çınar ağacının nesi eksik? Yada Çam ağaçlarının ne suçu vardı? Yada Kayın ağacının? Yada Gürgen ağacının suçu neydi? O ağaçlara da laf ettirmem ben o zaman varmı?" herkes Poyraz'a ciddi misin? dercesine bakıyordu.
"Kayın ağacı ne gerizekalı, kayın baba gibi, evlenmiş olan bir kız kaynından nefret etti de mi koydu o nasıl isim lan? Gürgen ağacı na gelirsek ne BULA BULA GÜRGEN Mİ BULDUNUZ! İstanbul Muhafızları çizgi filminden Gürgen geliyor aklıma Allah aşkına şu Poyrazı alın ya." ben burda küplere binerke hepsi gülüyordu.
Uzun zaman sonra gerçek benliğim ortaya çıkmıştı. Az da olsa şaşırdım tepkilerime en çok çekindiğim insan ile ağaç tartışmasını yapıyorduk. Harbi, konu nasıl ağaca geldi?
"İstanbul muhafızları mı?" dedi Yağmur. İzlemeyen ölsün, ciddiyim.
"Hanginiz izlemedi öldürmeye gidiyorum."
"Ben." dedi Eymen sırıtarak. Ağzını açmayı başarmıştı. Hala bağlı idi peçete ile. Ah be Eymen, en son çözücektim seni.
"Çözmiyicem lan seni, kal öyle, kimse de dokunmicak!"
"İstanbul Muhafızları şu bebeklerin izlediği çizgi film değilmiydi ya.." Poyraz'ın sözünü yarım bırakıp erkekliğine tekme attım. Herkeste şaşkınlık nidası dökülürken benim keyfim yerindeydi. Bebek çizgi filmi dedirtmem!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Accióndaha fazla dayanamayıp koşarak gittim O evden, birdaha gelmemek üzere. Ancak yanağım morarmıştı, ve ayaklarım mosmordu yara ilaçları alıp ablamın evine gidicektim. Yanımda sadece 20 tl vardı, napıcağımı bilmiyordum açıkçası. Annemin eski sahibi old...